בין היתר: השירים הפחות מוכרים של הזמרים המצליחים ביותר. צילום: יחסי ציבור

בין היתר: השירים הפחות מוכרים של הזמרים המצליחים ביותר

בשנים האחרונות הצטרפו מגוון זמרים לעולם המוזיקה הישראלית, שעשו את פריצתם הגדולה וכיום לא ניתן לפספס אותם. וכמובן שלכל חדר יש צד חשוך יותר, ולכל אחד מן הזמרים הללו יש שיר פחות מוכר. אספנו בשבילכם כמה מן השירים הללו

סטטיק, אליעד, קטריקס, עידן עמדי והתקווה 6, כולם זמרים ששמותיהם מובילים בעולם המוזיקה בשנה האחרונה, ואין מצב שפספסתם אותם. ובכל זאת, בדקנו ומצאנו שלכל אחד מהזמרים הבאים, יש שירים קצת פחות מוכרים. אז מה הם השירים האלו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אליעד - משהו אמיתי

השיר "משהו אמיתי" של אליעד יצא לפני כשנה בלבד. את השיר כתב והלחין אליעד בעצמו ביחד עם צאלון בוחבוט, ובכל זאת השיר זכה לקבל מתחת ל-300 אלף צפיות ברשת היוטיוב. השיר מרקיד ונעים, ובהחלט יושב בול על קולו של אליעד, אך מעט שונה מסגנון שיריו שיצא לנו להכיר.

 

סטטיק - כפרה עליי

אולי תתפלאו לשמוע, אך לפני האיחוד עם בן אל לסטטי' הייתה גם קריירת סולו. אחד השירים הראשונים שהוציא, "כפרה עליי", שאותו הלחין וכתב בעצמו, יצא לפני כ-4 וחצי שנים עם קליפ מיוחד, אך צבר יותר צפיות רק לאחר הפרסום של סטטיק יחד עם בן אל. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו חושבים שהציוות שלו עם בן אל מאוד מוצלח, ואף על פי שהשיר נחמד, אין מה להשוות - ובכל זאת, אי אפשר לשכוח את העבר שמהווה שלבים בדרך להצלחה.

 

עידן עמדי - נשכח או נסלח

השיר "נשכח או נסלח" של עמדי יצא לפני כ-5 שנים, כשיר בדיסק הראשון של הזמר. את השיר כתב, הלחין, וביצע הזמר בעצמו, ולדעתנו זה אחד השירים שמבליטים את היכולות המוזיקליות שלו באופן הכי טוב. השיר זכה לפחות מ-200 אלף צפיות, אך אנחנו סבורים שזהו בהחלט אחד השירים האיכותיים של עידן עמדי.

 

קטריקס - אולי

והנה עומד לפנינו עוד זמר, שכיום הוא חלק מצמד (ביחד עם דורון ביטון), אך לפני הייתה לו קריירת סולו גם כן. השיר "אולי" יצא לפני קצת פחות משלוש שנים, אך הוא בהחלט שיר מדהים- קצבי, ממכר ומבליט את היכולות המוזיקליות של קטריקס. הוא אמנם זכה למעל 800 אלף צפיות, אך לא קיבל את ההצלחה שמגיעה לו.

 

התקווה 6 - חיים בסרט

השיר "חיים בסרט", יצא לפני כחודשיים כחלק מהאלבום החדש "הכל פה לפני". ובניגוד למה שאנחנו רגילים לקבל מהלהקה המצליחה, השיר הנ"ל זכה לכ-400 אלף צפיות בלבד, ונראה כי זכה לפחות הצלחה משאר שיריהם. אולי ביציאת האלבום יקבל השיר יותר השמעות, אבל עד אז, תוכלו להתמכר אליו בעצמכם.

 

 

תגובות