טופ 5: פלייליסט יום הולדת לעידן עמדי.

טופ 5: פלייליסט יום הולדת לעידן עמדי

אחד הזמרים המוכשרים והמוצלחים ביותר כיום במדינה שלנו חוגג היום את יום הולדתו. לכבוד המאורע החגיגי, החלטנו להכין לכם פלייליסט של שיריו מאז שפרץ לחיינו

עידן עמדי, אחד היוצרים המדהימים ביותר בעולם המוזיקה היום, זכה בשבוע מיוחד/ כידוע לנו בסופ"ש שעבר השיק במופע מיוחד את אלבומו הרביעי, והיום (א') הוא חוגג את יום הולדתו. הכנו לכם לכבודו פלייליסט מיוחד של השירים האהובים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 עד שיעלה היום הבא

השיר "עד שיעלה היום הבא" יצא לפני פחות משנה, ובכל זאת זכה להצלחה רבה וניתן לשמוע אותו כמעט בכל מקום. את השיר כתב והלחין הזמר בעצמו, וזה הופך אותו אפילו לעוד יותר מיוחד.

 

חלק מהזמן

השיר "חלק מהזמן" יצא לפני פחות משנה, אך זכה למעל 5 מליון צפיות בפרק הזמן הקצר הזה. השיר זיכה את עמדי בהצלחה ואהבה רבה, והוא בהחלט אחד מהאהובים עלינו.

 

בזמן האחרון

"בזמן האחרון" הוא שיר הנושא של אלבומו של עמדי, שיצא לפני כ3 שנים. השיר מאוד אינטנסיבי ועמוק ואמיתי כפי שאנחנו רגילים לקבל מעמדי, והשיר הזה במיוחד כבש את הלבבות של כולנו. 

 

בסוף

השיר "בסוף" הוא שיר חדש יחסית, שיצא לפני כחודש בלבד, ולא זכה למספיק הצלחה בעיננו. ובכל זאת, אנו סבורים כי זהו אחד מהשירים הטובים של עידן עמדי.

 

עכשיו

השיר "עכשיו" הוא בין השירים הראשונים של עמדי. הוא יצא לפני כ6 שנים כחלק מהאלבום הראשון שלו, "עידן עמדי". כפי שאנחנו רגילים, גם את השיר הזה כתב והלחין עמדי בעצמו, וגם הוא ישר נכנס לנו ללב וגרם לנו להתאהב.

 
תגיות
תגובות