סיכום שבועי: "בלדה מצוינת, כנה ובעיקר בוגרת". צילום מסך מיוטיוב

סיכום שבועי: "בלדה מצוינת, כנה ובעיקר בוגרת"

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

יובל דיין - "שב מולי"

את יובל דיין הכרנו לראשונה בראליטי "the voice ישראל" שם הגיע עד לשלב החצי גמר וכזכור פרשה במפתיע למרות סיכויה הרבים לנצח בגמר הגדול. מאז דיין לא מפסיקה לעבוד, היא הוציאה שני אלובמים מצליחים, זכתה בתארים נחשקים ושיריה הפכו ללהיטים.

השבוע הוציאה דיין סינגל חדש אותו כתבה והלחינה בעצמה ועל ההפקה המוזיקלים הופקד גלעד שמואלי. הסינגל החדש - "שב מולי" נכלל באלבום השני של הזמרת הצעירה שיצא לפני כמעט בשנה (דבר המעט מאכזב), אז אלו מכם שכבר קנו את האלבום השני זכו לשמע אותו ואלו שלא קנו זכו לשמוע אותו השבוע. השיר מצוין, הוא אמיתי ודיין מצליחה לבצע אותו בצורה מושלמת אשר מתאימה בדיוק לקולה העדין והמיוחד, הלחן מתחבר גם הוא לקולה ולמילות השיר. סך הכל שיר טוב ונעים להאזנה.

לסיכום: לא מפסיקה להפתיע. ★★★★

 

אלמוג אברהם - "מחפש את התשובות"

רגע לפני שמוציא אלבום בכורה הזמר הצעיר אלמוג אברהם הוציא השבוע סינגל נוסף מאלבומו המתקרב אשר יושק ב22.3 במועדון ה"אזור". אחרי שהוציא את "דרכים מאושרות" (שכתבה לו השחקנית ג'וי ריגר), "לילה אחרון" ו"לומר לך" הוציא השבוע אברהם את הסינגל החדש שלו - "מחפש את התשובות".

את הסינגל החדש - "מחפש את התשובות" כתב והלחין אברהם בעצמו ואף לקח חלק גם בעיבוד השיר לצד איתי פריד שגם הפיק מוזיקלית. היש משהו מאוד בוגר ואחר בסינגל החדש, אם הסינגלים האחרים היו רגועים יותר ומרגיעים יותר פה זה משהו שונה ואחר. הביצוע טוב במיוחד ומתחבר מצוין למילים וללחן. נראה כי בשיר החדש אלמוג יצא קצת מהגבולות שלו דבר שהוכיח לנו שוב כמה מוכשר הוא. היציאה מהמקום "הוגן והמוכר" עשתה לו רק טוב. מחכה לשמוע את האלבום המלא.

לסיכום: מוכיח את עצמו שוב.  ★★★★

 

שי רון - "עץ בשלכת"

שי רון פרצה בראליטי המוזיקה "x factor ישראל" שם הייתה כחלק מלהקת "קלוז אפ". הלהקה אמנם לא שרדה אחרי התכנית אך רון החליטה לצאת בקריירת סולו.

"עץ בשלכת" נכתב והולחן ע"י רון בעצמה ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי הופקד AMIR MARCUS. הרוך והעדינות של רון לוקחת חלק נכבד בשיר ומוסיפה רבות למשמעות שלו. הביצוע סוחף ועדין שנותן תחושה מרגיעה ונעימה לאוזן. למרות גילה הצעיר רון בחרה לכתוב סינגל שכנראה לא ירקיד אתכם במסיבה הבאה, דווקא בגלל להבחירה הכיביכול אמיצה שלה ללכת על ז'אנר שבנות נוער פחות שרות במוזיקה הישראלית רון מצליחה להביא את היחוד המאוד בולט שלה בבלדה מצוינת, כנה ובעיקר בוגרת. הביצוע שלה לשיר מדהים והיא ללא ספק מוכיחה עד כמה היא מוכשרת. תזכרו את השם שי רון, בטוחה שתשמעו עליו עוד המון.

לסיכום: מביאה משהו אחר.  ★★★★

 

נועם בתן - "חופשי"

נועם בתן הוא זמר צעיר בן 19 אשר עובד על אלבום בכורה, השבוע יצא הסינגל הראשון מתוך האלבום שבדרך - "חופשי". בנוסף להיותו זמר שיחק בתן במחזמר "ללכת שבי אחריו".

את "חופשי" כתב והלחין בתן בעצמו ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי ראובן חיון. הסינגל בהתחלה מרגיש מעט משעמם ואולי אפילו טיפה מרדים אך התחושה הזו נעלמת מאוד מהר, השיר מתעצם ומצליח להוכיח את עצמו במהרה. הביצוע מעולה ומרגיש כאילו זמר שנמצא כבר שנים בתחום שר אותו. הטקסט בשיר אמיתי ונותן לא מעט מקום למחשבה פנימית. 

לסיכום: בחירה מעולה לסינגל ראשון. ★★★★

 

 

 
תגובות