טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נתן גושן. צילום: יח"צ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נתן גושן

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, הכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של נתן גושן

נתן גושן נכנס לחיינו בשנת 2010, אך לא כזמר אלא כיוצר. הוא כתב קצת לאלבומה של הזמרת המוצלחת רוני דלומי, ושיר אחד שאותו גם הלחין ללירן דנינו. בשנת 2011 פרץ שוב נתן גושן, הפעם כזמר, ומאז ועד היום הוא כובש את לבבות כולנו בשירים מדהימים ומרגשים. גושן, הוא אחד מהזמרים המיוחדים והמוצלחים ביותר בארץ, שכותב שירים יפים, עמוקים, ומרגשיים ואליהם מוסיף לחן שחודר לנו עמוק ללב ומשם אל הנשמה. הוא כותב, מלחין, זמר, ואת כולם עושה בצורה הטובה ביותר שהוא יכול. אף על פי שיש לו מגוון שירים רחב, יש מספר שירים שלא יכלנו שלא להתאהב בהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

26-

השיר יצא לפני כחודש וחצי, וכבר זכה למעל חצי מליון צפיות. את השיר כתב והלחין גושן בעצמו, ושוב בנה אותו לפי המתכון המנצח שלו ליצירת להיטים. השיר מדבר על קשר זוגי בין גבר לאישה, כשהאישה כן רוצה, כי זה הגיל והיא צריכה את זה. השיר נותן לנו תחושה חזקה בזכות הקצב והמילים וממש כיף לשמוע אותו.

 

נושבת באוויר-

השיר יצא כלפני חמש שנים לעולם, ממש עם הפריצה של גושן כזמר. כפי שהתרגלנו, גם את השיר הזה הוא כתב והלחין בעצמו. השיר הוא שיר אהבה, על בת שהיא בלתי מושגת, ומיוחדת, והדובר בשיר מאוד רוצה אותה. הבחורה כנראה עוברת סוג של תהליך, והבן שם בשבילה. גם השיר הזה רגוע, ובקלות חודר לנו ללב ולא יוצא משם. שורה אחת מהשיר שנגעה בנו במיוחד היא "לקוות שאת נשארת כשלוותר את מנסה, זה כמו לשים את השמיים בקופסא".

 

Thinking About It-

השיר הפעם הוא באנגלית, ולא בעברית כמו שאנחנו רגילים לשמוע מנתן גושן. גם את השיר הזה כתב והלחין הזמר, וגם השיר הזה נכנס לנו עמוק ללב בשנה האחרונה. השיר מאוד רגוע, וכיף לשבת איתו ופשוט לשמוע אותו ולהרגע. השיר הזה הפך לרימקס בשלב מסויים ופירסם את גושן מסביב לעולם. 

 

דקה משגעון-

השיר דקה משיגעון יצא לפני כשנה וחצי כחלק מהאלבום "דברי איתי יותר". גם אותו הוא כתב והלחין, וגם הוא שיר אהבה מרגש. משהו במנגינת השיר, ביחד עם המילים וקולו הכובש של נתן שנוגע בנו הופך ביחד למשהו מאוד עוצמתי ומרגש שיוצר בנו סוג של שקט נפשי שעושה לנו טוב.

 

חיכיתי-

השיר חיכיתי יצא לפני כחצי שנה וכבר זכה לכמעט 2.5 מליון צפיות ברשת היוטיוב. השיר מדבר על זה שאנחנו מחכים לדברים, ונוגע בעובדה שכל דבר מגיע בזמנו, והעובדה שאנחנו מחכים לדברים במשך כל חיינו, ואנחנו צמאים לזה, "כמו שהאדמה מחכה למים".

 

 

תגיות
תגובות