הטור השבועי: תלמידות ביה"ס למוזיקה ואחד חדש בשכונה. שי המבר. צילום: יח"צ

הטור השבועי: תלמידות ביה"ס למוזיקה ואחד חדש בשכונה

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. בפעם הזאת הבאנו לכם את שתי התלמידות הוותיקות שי המבר ושיר ביטון מריאליטי הילדים "בית ספר למוזיקה" וזמר הורס שבטוח עוד נשמע עליו • האזנה נעימה

עמית יוחנן - "מכירים אותה"

כן, אתם קוראים נכון, אתם (עוד) לא מכירים אותו, אבל אנחנו בהחלט עוקבים אחריו כבר תקופה. עמית יוחנן הוא זמר בהתהוות ובהחלט יש לו עוד דרך ארוכה לעבור. הפעם החלטנו בטור השבועי להכניס זמר שאנחנו לגמרי מאמינים בו ובהמשך דרכו. "את השיר הראשון שלי הוצאתי כבר בכיתה ו' ולמעשה אני מתעסק במוזיקה כבר 7 שנים" סיפר לנו בהתרגשות והוסיף כי "היום אני עובד בהגברה ואת כל הכסף שאני צובר אני משקיע בהפקות השירים והקליפים שאני מוציא".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בסוף חודש מרץ האחרון, יוחנן הוציא את השיר החדש שלו "מכירים אותה" שהופק באולפן ביתי של אחד מחבריו, כאשר על הגיטרות אחראי עידו סיני שמלווה אותו עוד מהשיר הראשון שהוציא. על ההפקה המוזיקלית אחראי אביב טרגר ועל ההקלטה והמאסטר תומר פייפר. השיר החדש של יוחנן מראה על בשלות שמתחילה, יכולות ואהבה רבה למוזיקה. השיר נכתב על ידי איתמר בן-לול ויוחנן עצמו. הולחן על ידי עידו סיני.

עמית יוחנן - "מכירים אותה". מילים: איתמר בן לולו ועמית יוחנן; לחן: עידו סיני
 

בחודש האחרון יוחנן החל את שירותו הצבאי ומספר כי התפקיד מאפשר לו להמשיך ולהתעסק במוזיקה. "אני בתפקיד שאני יכול לשלב את ההקלטות וההופעות. בשנה הקרובה אני מתכוון להוציא עוד שני שירים ובהמשך אלבום ראשון לצד סיבוב הופעות חימום".

שי המבר - "ירח שט"

שי המבר פרצה לחיינו בראיליטי השירה לילדים "בית ספר למוזיקה" שם היא בלטה במיוחד בתור התלמידה של משה פרץ, כאשר היא הגיעה למקום השני. המבר הצעירה החלה בעבודה קשה עם סיום העונה הראשונה על פיתוח הקריירה המוזיקלית שלה, היא שחררה אלבום בכורה מצליח שאת כולו כתבה והלחינה בעצמה, חרף גילה הצעיר. לאחרונה המשיכה המבר במוזיקה כאשר התגייסה ללהקת חיל החינוך.

 

השיר החדש של המבר "ירח שט" יצא השבוע כחלק מהפרוייקט השנתי של גלי צה"ל בו חיילים שרים ומלחינים שירים של חללי צה"ל. המבר, הלחינה ומבצעת את השיר שכתב החייל סרן איתמר גולני ז"ל. הביצוע פשוט, מרגש, אמיתי ונכנס ישירות ללב. ביצוע השיר על ידה נכון ומדויק, והיא מצליחה לבצע את השיר בצורה מדהימה.

שיר ביטון - "בדרך שלך"

תלמידה נוספת מבית הספר למוזיקה, היא שיר ביטון, גם כן תלמידה של פרץ, שחררה השבוע סינגל חדש והזכיר שוב כמה היא מוכשרת. השיר "בדרך שלך" נכתב על ידי סם שמעון בנדיקוב (שגם עיבד את השיר) וביטון עצמה, כאשר היא הייתה אמונה גם על הלחנתו. על ההפקה המוזיקלית אחראי יואב רומם.

 

"בדרך שלך" מדגיש לנו ולכולם כמה ביטון מוכשרת וכמה היא התבשלה עם השני והכישרון גדל והתעצם. הסינגל מצוין, מסקרן ונעים לאוזן.

שווה האזנה

המאמי הלאומית שלנו, נינט טייב, ארזה את אמיליה הקטנה ואת הבעל יוסי וטסה לארץ לחגיגת ליל הסדר עם משפחתה. כהכנות לחג העלתה טייב סרטון לעמוד האינסטגרם שלה יחד עם אחותה הקטנה (המפורסמת לא פחות) סופי טייב, כאשר השתיים שרות את "שמחה רבה".

 

The sister's version for the Passover song #hagsameah #springbreak #mymode #TLVbaby

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on

תגובות