"מצליחים לעמוד ברף הגבוה שהוצב להם": סיכומוזיקלי. צילום: יח"צ

"מצליחים לעמוד ברף הגבוה שהוצב להם": סיכומוזיקלי

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם הבאנו לכם את הצצה לשיר מהמחזמר "פשוט לאהוב אותך" וגם, הסינגל החדש של יוצאת כוכב נולד מורן מזוז ועוד סינגלים שאתם פשוט חייבים לשמוע!

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מורן מזוז - "מאז שנולדת"

את מורן מזוז הכרנו לראשונה בתכנית הראליטי "כוכב נולד" שם השתתפה בעונה השביעית ואף הגיעה למקום החמישי והמכובד. מאז השתתפותה באותה עונה הוציאה מספר שירים בינהם גם "תן חי סימן" שאיתו התמודדה בקדם הארוויזיון בשנת 2013, בנוסף, הוציאה את השיר "מאז שנשארת". השבוע הוציאה מזוז סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה עליו עובדת זמן רב.

הסענגל החדש העונה לשם - "מאז שנולדת" נכתב והולחן ע"י אשר זנזורי, הופק ע"י שלמה ממן ועל העיבוד בשיר הופקד דן ציפורי, השיר שמגיע ממש רגע לפני חגיגות יום העצמאות מראה את האהבה כלפי המדינה בדרך מעט מתוחכמת. הביצוע של מזוז מצוין ונראה כי מאוד מתחברת למילות השיר, הלחן מתאים במדיוק לקולה של מזוז וכך גם המילים. השיר סוחף ומראה רגש אמיתי וכנה. 

לסיכום: שיר ובציצוע מצוינים. ★★★★★  

 

 

ג'יין בורדו - "רוצה לבכות"

ג'יין בורדו הם אחד ההרכבים המצליחים במוזיקה הישראלית בתקופה האחרונה, הם אמנן במוזיקה דיי הרבה זמן אך הפריצה הגדולה שלהם הייתה לפני כמעט שנה עם השיר - "איך אפשר שלא" שזכה להצלחה גדולה והפנה את כל תשומת הלב שלנו אליהם. השבוע הוציאו את "רוצה לבכות" שיכנס לאלבום החדש של ההרכב המצליח.

"רוצה לבכות נכתב והולחן ע"י דורון טלמון, ועל ההפקה המוזיקלית והעיבוד עשו ג'יין בורדו בעצמם. השיר מקסים, הוא ממשיך את הקו שהחלו ההרכב בצורה מיוחדת ושונה, מצד אחד השיר דיי דומה לקודמיו מבחינת לחן וקול אך מצד שני הוא מביא משהו חדש, מסקרן, סוחף ונעים לאוזן. הביצוע לשיר טוב גם הוא ומרגיש כי מותאם במדיוק לקול ולמילים וזה ללא ספק מה שהופך את השיר למוצלח כל כך.

לסיכום: ממשיכים בדרך נכונה ובטוחה. ★★★★★  

 

המחזמר "פשוט לאהוב אותך"

בקרוב יעלה על בימת תיאטרון הקאמרי המחזמר "פשוט לאהוב אותך", מחזמר בשראת אריק אנשטיין ז"ל. במחזמר ישתתפו אליאנה תדהר, עוז זהבי, דוד שאול, איתמר זהר ועוד'.

השבוע שחררו מהמחזמר את הביצוע ל"אינך יכולה", את השיר כתב יוהרם טהרלב להרכב החלונות הגבהים. הביצוע לשיר מצוין, זהבי ותדהר מבצעים אותו יחד בצורה מעולה, ולגמרי מצליחים לעמוד ברף הגבוה שהוצב להם. בנוסף לביצוע המצוין הם הוציאו קליפ שמצליח לסחוף גם הוא ולהתחבר לאווירה של השיר ולביצוע המוצלח של השניים.

לסיכום: פשוט מצוין, מחכה כבר למחזמר. ★★★★★  

 

 שווה האזנה

השבוע העלה הזמר המצליח אליעד נחום קאבר מיוחד לשיר "Bads and Boujee" של מיגוס לחשבון האינסטרם ונתן ביצוע שלא מבייש הופעה בפארק ענק ישר לסמארטפון של 58 אלף עוקביו, הסרטון אגב זכה לתגובות די נלהבות ואני לגמרי יכולה להבין למה, הביצוע מצוין וגורם לנו לאהוב את אליעד אפילו יותר.

 

היפ הופ אקוסטי לכבוד שעאבס #badandboujee #acousticcover

A post shared by Eliad (@officialeliad) on

עוד זמר שהעלה סרטון שירה מיוחד לחשבון האינסטגרם שלו הוא הזמר העולה עידו דנקנר שנתן הצצה לשיר חדש שלו / "Head down" עם הראפר "גודל". השיר הוא באנגלית, ועל ההפקה המוזיקלית שלו אחראי אחיו של דנקנר. הביצוע נתן לנו טעימה קטנה מהשיר החדש וגרמה לאלפי העוקבים של דנקנר הצעיר לפתח צפיות והתרגשות לשיר החדש שבדרך, אחרי הלהיט הראשון שלו. פייר אני כבר ממש מחכה.

 

Some recording before my trip. Gonna be littt @godel_pierce #9days 🇬🇧🇺🇸

A post shared by Ido Dankner (@idodankner) on

הזמרת הצעירה נועה קירל, העלתה גם היא סרטון שירה מיוחד לחשבון האינסטגרם שלה לשיר של פינק. לצידה של קירל ניגן ידיד והיא כמובן הייתה אחראית על השיר בסרטון. הסרטון המעולה גרר אחריו תגובות רבות והגיע למעל מאה אלף צפיות תוך יום אחד בלבד מה שבהחלט מוכיח את כישרונה של קירל. הביצוע אגב היה מצוין.

 

Me & this talented boy Singing for the fun ...🎶 @nadavphilips3

A post shared by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on

תגובות