סיכומוזיקלי: "התוצאה הסופית בשיר היא מצוינת". צילום: יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: "התוצאה הסופית בשיר היא מצוינת"

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם הבאנו לכם סינגל חדש מהאח הבכור של רוני דלומי, סינגל בכורה ליוצרת שאחראית על לא מעט להיטים לזמרים אחרים ועוד סינגלים שאתם פשוט חייבים לשמוע!

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

וד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ענבר זיגדון - "יש לי למה לחכות"

ענבר זיגדון היא זמרת צעירה בתחילת דרכה, את שמה כנראה עדיין לא שמעתם, וזה לגמרי הגיונע ובסדר אבל זה בדיוק הזמן שלכם להכיר אותה! השבוע הוציעה הזרמת הצעיקה סינגל חדש מתוך אלבומה המתקרב.

את "יש לי למה לחכות" כתבו והלחינו מורן דוד וענבר ועל העיבוד המוזיקלי וההפקה הופקד פטריק סבג. השיר משלב בתוכו את השפה העברית והצרפתית דבר שהופך אותו אוטומטית למסקרן ומיוחד יותר, ובצדק. ענבר שרה מקסים את השיר ונראה כי מתחברת אליו מאוד. השיר בא בליווי קליפ מוצלח שמרחיב את אווירת השיר והופכת את חווית השציעה הנעימה לנעימה ומוצלחת עוד יותר. שילוב השפות מתחברת בצורה מעוחה לשיר וללחן וגם לקולה של הזמרת.

לסיכום: שילוב מוצלח ושיר מוצלח עוד יותר. ★★★★

 

סתיו שמש – "מדרגות"

סתיו שמש, הייתה עד כה מאחורי הקלעים של השירים הכי מצליחים בשנה האחרונה, היא כתבה והלחינה שירים כמו "אור" של אליעד נחום, "שמלה כחולה" של לירן דנינו, "בסוף הכל חולף" של אייל גולן ועוד'. השהוע הוציאה היוצרת הצעירה שיר חדש, הפעם הוא שלה במלואו.

"מדרגות" נכתב ע"י אורי בן ארי, את הלחן עשתה שמש בעצה ועל ההפקה והעיבוד סתיו ברגר. הדבר הראשון שעולה לי בראש כששמעתי את השיר בפעם הראשונה זה למה לא שמעתי אותה שרה עד עכשיו? הקול של רך ועדין ויחיד עם המילים הקליפ יוצרים משהו מיוחד, חדש ואיכותי. השיר מתחיל רגוע ולאט לאט מתעצם גם מבחינת לחן וכלי נגינה וגם מבחינת קולה של שמש. פתיחה מצוינת לקריירה מוזיקלית חדשה.

לסיכום: תזכרו את השם שלה טוב טוב. ★★★★★

 

ליטל - "שחור לבן"

ליטל היא זמרת צעירה, שהתחילה לאחרונה את הדרך המוזיקלית שלה עם הסינגל הראשון - "שחור לבן" מתוך אלבום הבכורה שבדרך.

"שחור לבן" כתבה והלחינה הדס כהן ועל  העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד גלעד מרקוביץ'. השיר מעולה, הוא מביא המון דברים חדשים והוא ללא ספק סיפתח מצוין לקריירה מוזיקלית. יש משהו מאוד חדש ושונה בשיר וזה מה שהוםך אותו לטוב כל כל. ליטל הצליחה לסקרן במוזיקה שלה וזה דבר חשוב במיוחד כשמודבר בתחילת הקריירה, מחכה לשמוע עוד חומרים ושירים שלה ומקווה שיהיה טובים לפחות כמו שיר זה, בנוסף לסינגל שיחררה קליפ לשיר שהיה מרשים ומושקע גם הוא והוסיף רבות לשיר.

לסיכום: מחכה לשירים הבאים שלה. ★★★★

 

ניב דמירל - "את אוהבת אותי כמו שאני"

ניב דמירל הספיק להוציא אלבום בכורה שיצא ממש לאחרונה ואף השיק אותו במופע חגיגי בחודש שעבר. השבוע הוציא דמירל סינגל נוסף מתוך אלבום הבכורה שכבר בחנויות - "את אוהבת אותי כמו שאני".

הסינגל החדש - "את אוהב אותי כמו שאני" נכתב ע"י רון מלאכי, על הלחן הופקדה מוריהלוי ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר אחראי אריאל טוכמן. השיר עדין וממשיך את הקו שהתחיל דמירל, משהו בעדינות הזו נותן תחושה נעימה ורגועה והופכת את ההאזנה לשיר לטובה במיוחד. משהו בקול, בלחן ובמילות השיר מתחבר בצורה מדהימה אחד לשני ככה שהתוצאה הסופית בשיר מצוינת ונעימה להאזנה. 

לסיכום: כל מה שצריך בשיר טוב. ★★★★★ 

 

נדב דלומי | So Far" - Dalumi"

הזמר נדב דלומי שהוא גם במקרה אחיה הבכור של הזמרת המצליחה רוני דלומי החליט גם הוא לפתח קריירת שירה, דלומי, שמתחיל לעבוד בימים אלה על אלבומו השני שיחרר השבוע סינגל חדש מתוך הפרויקט הלועזי שלו.

"So Far" נכתב והולחן על ידי דלומי בעצמו ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר הופקד יוסי שטרית. השיר מיוחד, הוא מביא משהו מאוד אחר ושונה, יש בו המון צבע וגיוון וזה ללא ספק הופך את השיר למוצלח. השילוב של הלחן, השירה והעיבוד בשיר מצוינים ודלומי מוכיח את עצמו פעם נוספת ואני לגמרי מחכה לאלבום השני. סך הכל השיר מצוין, והתחלתו של דלומי במוזיקה בהחלט מרשימה ומסקרנת. 

לסיכום: פשוט מעולה! ★★★★★ 

 

שווה האזנה

את ניב ברסינסקי אתם עדיין לא מכירים, ניב הוא זמר צעיר שמוכר בעיקר מקאברים ברשת אך גם תיפקד כמנהל ההפקה של קטריקס ודורון ביטון ואף השתתף איתם בקליפ לשיר המצליח "חופשייה". השבוע העלה ברסינסקי לחשבון האינסטגרם שלו קאבר לשיר "Nobody's perfect" של הזמרת ג'סי ג'יי לצידה של השחקנית דנה לב ("כדברא"), שידועה גם בשל יכולותיה המוזיקליות. מעבר לביצוע המצויין של לב, בסרטון רואים גם את ברסינסקי שמנגן על גיטרה. הביצוע פשוט מצוין ויחד עם הגיטרה זה בכלל הופך לאחד הסרטונים היותר מוצלחים שיצא לי לראות לאחרונה. לגמרי מוכשרים, ואני בטוחה שעוד נשמע על שניהם בפן המוזיקלי. בהחלט שווה האזנה!

 

Nobody's perfect 🎤// @dana_lev @jessiej

A post shared by ניב ברסינסקי - Niv Bresinski 🎶 (@nivbres) on

 

תגובות