המסע ממשיך: אימרי זיו העפיל לגמר האירוויזיון. צילום: gettyimages

המסע ממשיך: אימרי זיו העפיל לגמר האירוויזיון

ירדה לנו אבן אחת מהלב: אימרי זיו ממשיך את רצף עליית ישראל לגמר התחרות האירופאית ושריין לעצמו מקום בגמר הגדול בניסיון להביא את האירוויזיון לירושלים

בחצי הגמר שהתקיים הערב (ב'), מתוך 18 מדינות שהשתתפו בחצי הנוכחי (השני במספר), הנציג הישראלי לאירוויזיון, אימרי זיו, העפיל לשלב הגמר שיתקיים ביום שבת הקרוב עם השיר "I Feel Alive". זו הפעם השלישית ברציפות שישראל עולה לגמר האירוויזיון ומוכיחה את היכולות המוזיקליות שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אימרי זיו, בן 25 מהוד השרון, זוכה העונה הרביעית של "הכוכב הבא", לקח כבר בהיותו קטן חלק בפעילות מוזיקלית החל מלימוד במגמת מוזיקה ועד שירות צבאי בלהקת חיל חינוך לצד אליאנה תדהר.

ביצוע חצי הגמר
 

בשנת 2012 ניסה את מזלו בעונה הראשונה של "דה וייס" אך נשר בשלב הדו קרב. שנתיים לאחר מכן היה זמר הליווי של נדב גדג׳ שהגיע למקום התשיעי והמכובד ביותר ומיד אחר כך ליווה את חובי סטאר שדורג במקום ה-14. שנה שעברה החליט אימרי שזה הרגע שלו להגיח למרכז הבמה והחליט לקחת חלק בריאליטי המוזיקלי שאחראי על המיוצגים באירווזיון וכמובן, זכה בו. השיר איתו מייצג אימרי אותנו נקרא "I Feel Alive", אותו כתבו פן חזות ודולב מסיקה. השיר מסתמן כהצלחה לפי התגובות מרחבי העולם וטבלאות ההימורים.

רגע ההכרזה
רגע ההכרזה©צילום: GettyImages

חצי הגמר כלל גם הפתעה לנציגה ההריונית ממקדוניה כאשר במהלך ראיון של המנחים איתה, בן הזוג שישב לידה שלף טבעת והציע נישואין בשידור חי. היא כמובן נענתה בחיוב, אך זה לא עזר לה להעפיל לגמר. 

גאים בך אימרי! הגמר ישודר במוצאי שבת הקרוב בשעה 22:00 בערוץ הראשון. לא יכולים לחכות.

יוני קטן הוא שליח פרוגי לאירוויזיון שמעדכן אותנו בדיווחים הכי חמים היישר מקייב. לעוד עדכונים אונליין - חפשו אותנו באינסטוש!

© GettyImages
תגובות