התגעגענו: השירים שכולנו זוכרים ואוהבים. צילום מסך מיוטיוב

התגעגענו: השירים שכולנו זוכרים ואוהבים

מי מאיתנו לא זוכר את ״השירים של פעם״ שירים נוסטלגיים שהיינו שומעים בכל מקום ובכל הזדמנות- ובואו נודה באמת, חלקם עדיין נמצאים ב-פלייליסט שלנו

 
לא מעט להיטים שנכנסו לליבנו זכינו לשמוע במהלך השנים, אך עם הזמן גם הם חלפו ושירים חדשים השתלטו עליינו. ריכזנו בשבילכם את שירי הנוסטלגייה הכי יפים ואם נודה באמת חלקם עדיין נמצאים בפלייליסט שלנו. 
שווים-רן דנקר ועילי בוטנר
רן ועילי היו צמד ששרו בין היתר את השיר המוכר ״שווים״, אותו כתב והלחין עילי בוטנר. עד היום השיר מושמע בערוץ 24 ומציגים שיר זה כדי להמחיש את נושא הגזענות והאפליה. אין ספק כי השיר שווים זכה להצלחה ענקית ואנחנו מאמינים שעוד נמשיך לשמוע אותו בזמן הקרוב. 
 
 
 
יסמין-הפיל הכחול
את להקת ״הפיל הכחול״ כולנו זוכרים בעיקר בזכות השיר האהוב ״יסמין״. מדובר בלהקה מהעיר אשקלון שהתפרקה בשנת 2016 חברי הלהקה היו לירון אטיה, גלעד לוי, איתי סהר, מורן אטיה, דניאל ברקת, רז טובול וניר מעיין.
השיר ״יסמין״ הוא חלק מאלבום הבכורה ״מעל המים״ של הלהקה. השיר שאותו ביצע דניאל ברקת זכה להצלחה גדולה וצעד שלושה עשר שבועות במצעד של ״גלגלצ״.
 
 
 
 
כל מה שיש לי-נתן גושן
נתן גושן הוא זמר, ומלחין ישראלי השיר ״כל מה שיש לי״ הוא חלק מאלבומו הראשון אשר יצא ב2011 שנקרא ״נתן גושן״, באוקטובר 2012 זכה האלבום למעמד של אלבום זהב לאחר שנמכר ביותר מ-20,000 עותקים. בזכות אלבום זה, זכה נתן ב״פריצת השנה" של המצעד השנתי ב״גלגלצ״.
 
 
 
מקום לצידך-דור דניאל
בשנת 2009 בשיא הקריירה שלו הוציא דור דניאל את אלבום הבכורה "בין החלומות". דור כתב והלחין את כל שירי האלבום. השיר ״מקום לצידך״ הנמצא באלבום, זכה להצלחה רבה, הושמע רבות בתחנות הרדיו והגיע לראש מצעדי הפזמונים. קצת קשה לנו לשכוח את השיר שנכנס לנו ללב והיה להיט לא קטן באותה התקופה. 
 
 
 
עמית ויהונתן- "משאפ נוסטלגיה"
הצמד האהוב והמוכשר ״עמית ויהונתן״ חיברו במיוחד בשבילנו כמה משירי הנוסטלגיה שאנחנו הכי אוהבים לשיר אחד קיצבי ומודרני.  ללא ספק הצמד יודע את העבודה ועשה עבודה נפלאה בעבודה על המשאפ שהזכיר לנו כמה מהשירים שהכי אהבנו לשמוע. 
 
 
 
תגובות