הוכיח שיכול גם לבד: אלבום הסולו של הארי סטיילס. צילום: GettyImages

הוכיח שיכול גם לבד: אלבום הסולו של הארי סטיילס

בשישי האחרון שחרר הארי סטיילס את אלבום הסולו הראשון שלו במלואו ליוטיוב, אנחנו לקחנו את הסופ"ש כדי להאזין לו באדיקות וזה מה שחשבנו עליו. ביקורת אלבום

כבר כמה שנים שהארי סטיילס מיוצג עבורנו בתור הבחור המתוק מלהקת הבנים המצליחה, ההוא עם השיער הארוך והקעקועים, אלא שמאז ההפסקה הוא לקח על עצמו לנסות גם לבד. בשישי האחרון יצא אלבום הסולו הראשון של סטיילס ולהפתעתנו הרבה כל האלבום עלה לערוץ היוטיוב שלו, אז אם אין לכם זמן להאזין לכל עשרת השירים הנה כל מה שחשבנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום נפתח עם שני שירים באותו הסגנון "Meet Me in the Hallway" ו"Sign of the Times" שמאוד מזכירים אחד את השני, איטיים, שקטים, טיפה בועטים. אחרי שני השירים האלה מגיע "Carolina" שיר קצבי וכיפי שונה מאוד משני השירים הקודמים. הארי ממשיך עם השיר "Two Ghosts" שמתחיל שקט וממשיך כך לאורך כל השיר המדבר על מערכת יחסים שלא מצליחה, באותו הקו של מערכת היחסים מגיע השיר "Sweet Creature" שמתכתב באותו הקו עם השיר הקודם, שיר מרגש איטי וטוב מאוד.

 

ממשיכים עם הרומנטיקה בשיר "Only Angel" שיר מיוחד ושונה משירי רומנטיקה רגילים, בהתחלה איטי אך מהר מאוד הופך לטיפה רוקיסטי ובועט, המעבר בין השקט ל"רועש" גס למדיי ובפעם הראשונה אפילו מפתיע, "Kiwi" זהו השיר שלאחר מכן, ולא השיר לא על הפרי הטעים - אלא שיר רוקיסטי ביותר, כזה שמתאים ללהקה משנות ה-90 או השמונים להוציא, והופתענו לראות אחד כזה מסטיילס.

 

וחזרנו לשירים השקטים "Ever Since New York", עוד שיר רומנטי ומרגש שעשוי בקצב הנכון ונוגע בדיוק בנקודות שלנו. שיר נוסף שנכנס לחבורת הרומנטיקה, אך לא מזכיר שום שיר רומנטי הוא השיר "Woman" שהכי גורם לנו לרצות את סטיילס בתור בן הזוג המושלם שלנו, אפילו אם זה רק לכמה שעות בחלומות הורודים.

 

השיר שסוגר את האלבום הוא "From the Dining Table" שמו, שיר מצוין לסיומו של אלבום כזה, אלבום כל כך עצום ומלא בקצב מסתיים לו בשיר שקט שנותן תקווה ורוגע וחותם את הסטייל של סטיילס.

אפשר להגיד בפה מלא שסטיילס הציג בפנינו באלבום הזה את עצמו, בלי המסכות של להקת הבנים, את המחשבות והתהיות שלו ואת סגנון המוזיקה האמיתי שלו. זו התחלה מצויינת של קריירת סולו עמוקה באמיתיות ורגש. אישית היינו מעדיפים פחות שירים שחוזרים על עצמם במוטיבים של הרומנטיקה, אבל חוץ מזה אחד האלבומים שיעשו את 2017 שנה של מוזיקה טובה וחידושים לטובה מסטיילס שבעיקר מפתיע שהוא רק בן 23. אז מי דואג שיגיע לישראל?

 

 

תגובות