מצליחים בנפרד: איפה נמצאים היום חברי "פרויקט הלהקה"?. צילום: יחסי ציבור - אוהד רומנו

מצליחים בנפרד: איפה נמצאים היום חברי "פרויקט הלהקה"?

במהלך שתי העונות בריאליטי המוזיקלי של ערוץ הילדים, נחשפנו לזמרים וזמרות מעולים שחלקם אף זכו בתחרות. אך הלהקות התפרקו, הזמן עבר והחלטנו לבדוק מה קורה עם הקריירה המוזיקלית של כוכבי התכנית?

כשהריאליטי המוזיקלי הראשון הגיע לערוץ הילדים אנחנו מודים שבהתחלה די הרמנו גבה, אך כשצפינו בפרקים, בביצועים המוזיקלים ואפילו בקשרים החברתיים שנרקמו בין משתתפי "פרויקט הלהקה" - לא יכולנו שלא להתאהב. שתי עונות מצליחות שודרו בהצלחה כשבסיומן נולדו שתי להקות פופ חדשות: "סטארט-אפ" ו"לוליפופ". אלא שאלו כבר הספיקו להתפרק והתכנית לא המשיכה לעונות נוספות. החלטנו לחזור למעקב אחרי משתתפי העונות ולראות איפה הם היום מבחינה מוזיקלית. האמת? הופתענו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מירון וויליאמס

מה קורה חתלתלים? בא לכם חמציצים? מירון היה אחד מהכוכבים הבולטים של העונה הראשונה, זה שאפילו הצליח להכנס ללהקה הסופית למרבה ההפתעה. מירון לא חווה את פירוק "סטארט-אפ" משום שהוא פרש ממנה כמה חודשים לפני. אך מאז פרישתו הספיק מירון להיבחן לריאליטי מוזיקלי נוסף - העונה השנייה של "אקס פקטור", ממנו הודח בשלב מחנה האימונים ואז עבר לקריירת משחק כשאת הניצנים שלה ראינו בתאג"ד.

 

ניב חביב

כולנו זכרנו את סיפור חייו המרגש של ניב חביב אברהם, כח הרצון שהוביל אותו לאיפה שהוא היום. אך לצערנו חביב הודח בשלבים המאוחרים של התכנית, מה שלא מנע ממנו לפתוח בקריירה עצמאית. חביב הוציא שני סינגלים וגם הוא עבר לקריירת משחק ובימים אלו מסיים את שנתו השלישית בבית הספר "יורם לווינשטיין" בו לומד בכיתה עם עמית פרקש.

 

דניאל מזוז

אוקיי, מדובר בבחורה הכי מגניבה שיצאה מהתכנית אבר. מזוז הייתה מלאה בסטייל, ריקוד וקצב שלא חזר על עצמו אצל שאר המתמודדים בשתי העונות. אולי לקח לה זמן לצאת לקריירת סולו מאז התפרקה להקת סטארט-אפ אך היא לגמרי הדביקה את הפער כשהוציאה שני סינגלים מעולים: "עשירי בחודש" ו"נגמר".

 

שירה מרגלית

מרגלית ידעה לנצל את הכח שלה ברשת כמו שצריך. מאז הסתיים הפרק של הלהקה בחייה היא לא הפסיקה לתפעל את הרשתות החברתיות שלה, ליצור קאברים, להתחבר אל כוכבי רשת מוזיקלים אחרים ולשמור על מעמדה. רק החודש היא הוציאה את הסינגל הראשון שלה שזכה לפרגון גם מהקהל וגם מלא מעט כוכבים אהובים שמהרו לשתף. עשית לנו חשק להיזרק על איזה חוף בנתניה!

אמא תמיד צודקת - שירה מרגלית. בימוי: אדם דויטש
 

איבון ונדימו

הבחורה והנשמה הגדולה. איבון הייתה זמרת הסול של הלהקה, מעין ביונסה מקומית עם פוטנציאל היסטרי. בדיוק בגלל זה אנחנו קצת הופתענו לגלות שלא זכינו לקבל סינגל ממנה, אך ונדימו לא מוותרת לחלוטין ומדי פעם אנו זוכים לקבל ממנה קאברים שמזכירים לנו את היכולות המטורפות שלה.

 

כפיר פופוביץ'

כפיר היה האמן הרגיש והמוכשר של ההרכב, ולכן די מוזר לנו שהוא עוד לא פרץ באיזו קריירה מרשימה מאז. את פופוביץ' הספקנו לראות בינתיים מנסה את מזלו בעונה השלישית של "הכוכב הבא" בשנה שעברה, בה עבר את אודישן השופטים.

ישראל מרמרוש

בדיוק כמו שירה, גם ישראל ידע לשמור על אש כל הזמן. הכוכב הכי תזזיתי של הלהקה הצליח לכבוש לנו את הלב ולהצחיק (במיוחד ברגעים עם מירון) ולכן שמחנו לגלות שהוא הכי ממשיך לקריירה משלו ולא מוותר לרגע. למרות שבז'אנר שלו די קשה לבלוט, אנחנו עוד צופים למרמרוש עתיד מזהיר, מה גם שלאחרונה מרמרוש עושה פנייה חדה לכיוון הפופ. הכוכב הספיק להוציא חמישה סינגלים מעולים וקליפ אחד מושקע. מה שכבר מקנה לו יתרון ביחס לשאר יוצאי התכנית.

 

עונה 2

בן רחביה

בן הוא המתמודד היחיד שלקח חלק בשתי העונות. אומנם בשתיהן הוא לא זכה אך כח הרצון שלו זה מה שגרם לו להמשיך לקריירה חיצונית. בן הוציא שני סינגלים ושחרר לא מעט קאברים כייפים לערוץ היוטיוב שלו. 

 

יונתן בוסיק

לחלק מהצופים (והמתמודדים) היה קשה לעכל את יונתן, ולמרות הכל היה מדובר בבחור מוכשר שידע מה הוא רוצה ולאן הוא מכוון. מאז הסתיימה התכנית הוא הוציא כמה קאברים לרשת עם קול עמוק ומרענן.

 

אור כהן אכד

מעבר ליופי הורס, אור כהן אכד הוכיחה שהיא קודם כל קול מושלם ומרגש. מאז פירוק להקת הבנות, כהן שירתה בלהקה צבאית לצד כרקוקלי ועידו דנקנר. כהן-אכד מופיעה מאז בהופעות מזדמנות ובשיתופי פעולה קטנים, אך אנחנו עוד בונים על הפריצה הגדולה שבטוח תגיע.

 

סתיו וקנין

הטייטל שלה היה "מורה מחליפה", אבל ברור לנו שהמקום שלה זה במוזיקה. סתיו הייתה אחת הבנות המוצלחות שיצאו מהתכנית - ההוכחה לכך היא בכך שהיא נכנסה ללהקה הסופית. מאז וקנין מופיעה באירועים ואף משמשת לעיתים כזמרת ליווי מוכשרת במיוחד, כזו שלחלוטין גונבת את הפוקוס!

 

A post shared by Stav Vaknin (@stavaknin1) on

אביגל כהן

עיניים שכובשות, קול שעושה צמרמורת ועד היום אנחנו זוכרים את האכזבה והכאב על כך שהיא לא נבחרה ללהקה הסופית. אך לאביגל רק נפתח התיאבון ובימים אלו היא לומדת משחק ב"בית צבי" שם משלבת גם הפקות מוזיקליות כדי להביא לידי ביטוי גם את הקול הענק שלה. אנחנו כבר קונים כרטיס למחזמר הראשון שלך!

 

יותר מדי קל לומר 👍 #ביתצבי🎭

A post shared by Avigal cohen 🎶🌟🎼 (@avigalcohen) on

 

דרגו את שירי הלהקות:

 

 

תגובות