הוסיף קצת צבע לחיים : סאבלימינל משיק אלבום חדש  . צילום: ליאור פנקס

הוסיף קצת צבע לחיים : סאבלימינל משיק אלבום חדש

הראפר הישראלי, קובי שמעוני, או המוכר בכינויו "סאבלימינל", השיק אמש את אלבומו השביעי "צבע לחיים" באירוע צבעוני ומלא ידוענים וחברים לתעשייה, שבהחלט, הוסיפו צבע לערב.

הראפר, סאבלימינל, חוזר לבמה אחריי שש שנים של שתיקה. שש שנים במהלכן הוא אסף חומרים חדשים, התבגר, עבר מתדמית הילד הרע לילד הטוב והקים משפחה. את הקאמבק לעולם המוזיקה, רגע לפני שתוכלו לראות אותו כשופט באקס פאקטור, החליט סאסלימינל לפתוח עם מופע השקת אלבום בערב חגיגי שהתקיים אמש (שבת), עמוס במוזיקה טובה כשלצידו משפחתו, חברים ואורחים מוזיקליים שגם עלו על הבמה ונתנו שואו ביחד עם הראפר.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
 
את הערב התחיל סאבלימינל עם חימום קל יחד עם להקתו בשירים "פרחים בקנה" ו "Can't Hold Us" ובהחלט נתן לנו הרגשה בין לאומית על הבמה, המשיך עם להקתו ועם עדן גבאי, יחד עם השיר "שרוטים" והקפיץ את הקהל, ומהשירים הישנים הוא המשיך לשיריו החדשים והרגועים ובהחלט סיים את ההופעה בצורה הטובה ביותר, ומדובר באחת מהופעות ההיפ הופ הטובות של סאבלימינל.  במהלך ההופעה הוענק לראפשר הנרגש מגן מיוחד לכבוד 7 מיליון שימושים בניו מדיה משירי האלבום החדש.
 
מביאים אור לבמה © ליאור פנקסון
 
לפני ההופעה תפסנו את סאבלימינל לראיון קצר ושאלנו אותו איך תחושותיו לקראת ההופעה והאלבום החדש, הוא סיפר כי הוא מתרגש מאוד, מכיוון שהאלבום יוצא דופן ומיוחד וזה האלבום הראשון שהוא הוציא בתור "אבא." עוד סיפר לנו כי יש באלבום הרבה שירים אופטימיים שמתעסקים בטוב ובכל מה שהוא רוצה שיהיה יותר ממנו במדינה. הוא ביקש להזכיר כי עצם העובדה שהוא יכול לגדל ילד בעיר נקייה ומבטוחת ובמדינה שיש צבא ששומר עלינו והעובדה שהוא יכול לעשות קונצרט - אינן מובנות מאליו, כיוון שיש אנשים שעובדים ועבדו ונתנו את חייהם כדי לגרום לזה לקרות. באלבום החדש, "צבע לחיים", הוא מעביר את המסר הזה, להגיד תודה על מה שיש לנו ולהעריך אחד את השני ולאהוב.
 
גם מבחינת הקריירה שלו, אפשר לראות שסאבלימינל שינה כיוון. הרבה פעמים במהלך חייו ו-20 שנות קריירה הוא הרגיש שהוא "חייב" להוכיח את עצמו ולכבוש פסגות. היום הוא לא מרגיש צורך להוכיח כלום. ואל תטעו, לא ממקום שחצני, ממקום עובדתי, יש לו 50 שירים שהיו מקום ראשון במצעדים! "זה לא באמת רלוונטי אם עשרת השירים הבאים יהיו מקום ראשון או שישים, זה לא משנה כלום, מה שמשנה זה להנות ממה שאני עושה, מהקריירה, מהשירה ולעשות רק מה שאני אוהב", מספר לנו.
הגיעו לפרגן ולבצע את הסינגל המשותף © ליאור פינקסון
 
האלבום החדש "צבע לחיים" התחיל מסינגלים, "חלום של כל גבר",שהפך למושמע ביותר לשנת 2015, ומשם הוא המשיך עם "שרוטים" שהופיע איתו במהלך ההשקה, שהיה השיר המושמע ביותר לשנת 2016. מאז יצאו עוד סינגלים בהמשך כמו "צבע לחיים" ו-"יום גדול". כשסיים לכתוב את האלבום הוא לא ניסה לייצר משהו שיצליח בתחנות הרדיו, להיטים. אלא, ניסה לעשות את מה שבא לו, בלי להתייחס לשום דבר ולא לתת לכלום להפריע לו. כמו שהוא טוען, "גם זו עבודה קשה כיוון שהייתי רגיל לעשות הכל עם מטרה. אך לא, המטרה היא לעשות מוזיקה טובה ומיוחדת, ובאותו נימה  אני ממליץ להאזין לאלבום החדש שלי שהוא גם אישי יותר".
 
ורשמית אפשר להגיד, סאבלימינל מייצג את עולם ההיפ הופ והראפ בארץ, כמו שהוא טוען "אם לוקחים את ההיפ הופ הישראלי ומסתכלים לו על התווית מאחורה, 'Made By", קובי שמעוני, סאבלימינל... כשהתחלתי לעשות ראפ, אף אחד לא הבין מה אני עושה ועל מה מדובר. אמרו ש'בשביל לגלוש על גל צריך לייצר ים'. אני הייתי עסוק לייצר את הים". ואכן ניתן לראות כי בהתחלה הוא שילב את הראפ כמעט עם כל דבר - החל מהגבעתרון ועד דנה אינטרנשיונל. זו אחת הסיבות שאחרי 20 שנה של קריירה המוזיקה שלו עדיין רלוונטית, הוא כל הזמן גיוון וחידש ויצר מוזיקה שעוד לא נשמעה כמוהה בארץ. 
גם הוא היה שם © ליאור פינקסון
 
מפרגנת בחודש שמיני © ליאור פינקסון
 
 

 

 
תגובות