סיכומוזיקלי: "אחד השירים הכי מוצלחים במוזיקה הישראלית". צילום: גיא כושי וירין פיין

סיכומוזיקלי: "אחד השירים הכי מוצלחים במוזיקה הישראלית"

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם הבאנו לכם סינגל חדש של חנן בן ארי, אלבום חדש לעברי לידר ואת השיר החדש של נועה קירל

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

חנן בן ארי - "ויקיפדיה" 

חנן בן ארי הוציא עד כה אלבום אחד ובימים אלו עובד במרץ על אלבום חדש, שני במספר. הלאובם הראשון שלו זכה להצלחה גדולה עם שירים כמו: "החיים שלנו תותים", "אמא אם הייתי", "אחים" לצידו של עברי לידר, "איזון" ועוד'. האלבום הצליח ושם את בן ארי על מפה המוזיקה הישראלית. השבוע שחרר בן ארי סינגל חדש העונה לשם "ויקיפדיה".

את הסינגל החדש, "ויקיפדיה" כתב בן ארי לצידה של הזמרת והיוצרת קרן פלס, את הלחן עשה בן ארי בעצמו ועח ההפקה המוזיקלית והעיבוד הופקד אייל מזיג. השיר מצוין, הוא מזכיר מעט את "רק אלוהים ישפוט אותי" במסר אך מביא משהו שונה לחלוטין. השיר בא לנפץ סטיגמות רבות בחברה, והוא עושה את זה בצורה מצוינת וחכמה, השיר מצליח גם להעביר מסר חשוב, הביצוע מעולה וככה גם הלחן והמילים בשיר. בנוסף לשיר המעולה מצורף לסינגל החדש גם קליפ נפלא עם מילים זרוקות שבן ארי מנסה להעיף אותן או שהמילים מתנוססות על רקע שחור ומתנפצות. והאמת, זה אחד השירים היותר טובים שיצא לי לשמוע לאחרונה.

לסיכום: אחד השירים המוצלחים במוזיקה הישראלית. ★★★★★

 

איתי לוי- "פרח בשממה"

איתי לוי הוציא עד כה שני אלבומים מצליחים במיוחד, מבין שיריו אפשר למצוא את: "היי את", "מסיבה בחיפה", "אף אחת אחרת", "כמעט שיר אהבה" ועוד'. בימים אלו עובד לוי על אלבום חדש שעתיד לראות אור בקרוב. השבוע, שחרר לוי סינגל חדש מתוך האלבום המתקרב.

השיר החדש - "פרח בשממה" נכתב והולחן על ידי אבי אוחיון כאשר בלחן לקח חלק גם מתן דרור שהופקד גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר. השיר החדש קליט, הוא מביא משהו טוב ואותנטי יחד, משהו בלחן הזורם מתחבר מצוין למילים ולביצוע הדי יחודי של לוי הצעיר. סך הכל שיר מעולה ואין חי ספק שיצליח לא פחות משריו האחרים של הזמר המוכשר, והאמת, אני כבר מחכה לשמוע את האלבום המלא.

לסיכום: קליט וכיפי. ★★★★★

 

עברי לידר|קיסריה|Live

עברי לידר, הספיק במהלך הקריירה שלו להוציא לא פחות משניים עשר אלבומים, כאשר האחרון שבהם יצא ממש השבוע. בשנות הקריירה הגדושות שלו זכינו לראות את לידר מופיע על במות גדולות, זוכה בפרסים נחשקים ובאלבומי זהב. בין להיטיו ניתן למצוא את "ניסים","הייתי כאן", "האהבה הזאת שלנו", "זכיתי לאהוב" ועוד רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית.

האלבום החדש הוא בעצם אלבום הופעה מקיסריה, האלבום מכיל בתוכו את חלק משיריו של לידר ואת כלי הנגינה בעוצמה חזקה יותר, רעשי הקהל והשירה שלהם בקגעים מסוימים לצידו של לידר ובעצם את החוויה של ההופעה ישר לדיסק. האלבום מצוין, הוא מביא בצורה הטובה ביותר את שיריו השונים מכל הקריירה. באלבום ניתן למצוא את "האנשים החדשים", "מישהו פעם", "ניסים", מלטף ומשקר","מרי לו" ועוד'. אז אמנם אין שירים חדשים באלבום אבל זה לא הופך אותו לטוב פחות, להפך זה מיוחד ושונה ומסקרן לא פחות משיר חדש, משהו בהווי של הופעה שמגיע בדיסק מביא חוויה כמעט וזהה לשיר חדש. 

לסיכום: לא צריך שיר חדש כדי לסקרן. ★★★★★

 

שווה האזנה

ממש בקרוב עתיד לצאת הסרט "כמעט מפורסמת" בהשתתפותם של עמית פרקש, נועה קירל, עומר דרור ועוד רבים ומוכרים. השבוע, כחלק מההכנות לסרט החדש, שוחרר שיר הנושא שלו בביצוע של הזמרת הצעירה נועה קירל. השיר (הנושא את שם הסרט) כיפי וקליל, קירל הצעירה מבצעת אותו בצורה מעולה. השיר גורם לנו לפתח לא מעט ציפיות לסרט שעתיד לצאת כבר בסוף החודש לבתי הקולנוע. עד אז שימו אוזן לשיר הנושא הממכר שלו.

 

השבוע נערכה במתחם הזאפה לייב פארק בראשון לציון המסיבה השנתית של הסטונדנטית עם שלל הופעות, ריקודים ומלא כיף. הזמר משה פרץ הופיע באירוע ודאג שגם אנחנו נזכרה לראות חלק קטן ושווה במיוחד ממה שהלך שם עם ביצוע של הקהל ושלו לשיר החדש שלו, "קרמלה".

 

מסיבת סטודנטים מטורפת

A post shared by Moshe perez Mosheperez1983 (@mosheperez1983) on

 

תגובות