משיקה בגאווה: זוכת "דה וויס", ספיר סבן בסינגל ראשון. צילום: תום זואילי

משיקה בגאווה: זוכת "דה וויס", ספיר סבן בסינגל ראשון

לאחר הזכייה בעונה הרביעית של דה וויס, ספיר סבן משחררת סינגל ראשון בשיתוף פעולה מיוחד שאמור לסלול לה את הדרך לטופ

מי שלא שמע את השם ספיר סבן, כנראה לא פתח טלוויזיה בשנה האחרונה. סבן היא זוכת העונה האחרונה של דה וויס, שהיממה את הקהל והמנטורים בכל ביצוע מחדש. לאחר שספיר התאוששה מהזכייה, היום (ה') שחררה לעולם סינגל ראשון לכבוד מצעד הגאווה 2017, בשיתוף פעולה עם"אריסה"- ליין מסיבות הגייז המזרחי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר המדובר נקרא "אני לא אשמה", ואותו כתב והלחין דורון מדלי שבין היתר אחראי על השירים המפורסמים "אבא ו"אם יש גן עדן". השיר נכתב לכבוד מצעד הגאווה שמתקיים מחר ברחובות תל אביב, אך בניגוד ללהיטים המוכרים והקצביים של אריסה, "תל אביב" ו"פה זה לא אירופה", הסינגל נכתב במיוחד לקולה המרגש והייחודי של ספיר סבן.

 

"אני לא אשמה" הוא מן בלדה מרגשת שמדברת על אהבה, עם סאונד ים תיכוני ישן שמתאים לקולה האדיר והעוצמתי של ספיר. המנגינה, המילים והקול המדהים של ספיר מצליח לגעת בנו ולכבוש אותנו. בנוסף, לסינגל צורף בו ספיר מוצגת בשמלה לבנה חגיגית עם מספר גברים, ושרה את השיר. שיר עוצמתי ומוצלח מאוד, ואנחנו רק מחכים להמשך הקריירה של ספיר סבן שאמורה עכשיו להמריא גבוה בעקבות שיתוף הפעולה הזה. כזכור, יוצאת ריאליטי מוזיקלי אחר, עדן בן זקן, שיתפה בעבר פעולה עם "אריסה" לשיר הגאווה של 2014 עם "מלכת השושנים" - מה שהיווה עבורה קפיצה משמעותית בקריירה.

 

תגובות