בכורה עולמית: שירן סנדל ואושרי בקליפ בינלאומי. צילום מסך מהקליפ

בכורה עולמית: שירן סנדל ואושרי בקליפ בינלאומי

השחקנית האהובה, שירן סנדל, מפתיעה אותנו כל יום מחדש והפעם - היא החליטה לצרף לרשימת הטייטלים המכובדת שלה גם את התואר זמרת והיא עושה את זה בקליפ בינלאומי חדש עם לא אחר מאשר אושרי

לפני מספר חודשים הכרנו לכם את אושרי, זמר צעיר בתחילת דרכו שכבר בגיל 15 היה חלק מלהקת ה"GAMEBOYS". הוא לקח חלק בעונה השביעית של כוכב נולד ושירת בלהקה צבאית, אך מהר מאוד מצא את עצמו בדרום אפריקה במקום הראשון בתכנית ריאליטי מקומית עם אלפי צפיות והמון מעריצים. עכשיו הוא פורץ בקריירה בינלאומית בשיר "Bad Reputation" שמבוצע עם לא אחרת מאשר שירן סנדל וכל זה באנגלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר "Bad Reputation" בהפקתו המוסיקלית של קיל דייב, מלווה בקליפ הנלווה מושקע ומעניין, ובתוכו פרטים קטנים המספרים את הסיפור של השיר. הלוקיישן של הקליפ הוא דרום אפריקה, מקום הפריצה של אושרי, מה שמוסיף עוד למשמעות הסיפור שמאוחרי השיר, ובכך הקליפ נותן לנו, המאזינים, תחושה עוצמתית יותר.

 

אושרי טוען כי הקול של שירן הוא בדיוק מה שהם חיפשו. בנוסף על כך הסצנות של סנדל בקליפ היו אמורות להצטלם בכלל בישראל, אך כאשר במאי הקליפ ראה את התמונות שלה, הוא התעקש שהיא תגיע לצילומים בקייפטאון - דרום אפריקה. אומנם שמענו פעמים רבות את קולה של סנדל, היא לקחה חלק במופעים מוזיקלים כמו הפסטיגל ומופע גאליס, אך עוד לא שמענו את קולה האמיתי בשיר שעומד בפני עצמו ולא כעוד חלק ממופע ילדים. קולה סוף סוף נשמע בבירור, אומנם בהתחלה זה קצת מוזר כי אנחנו לא רגילים לראות את הצד הזה של השחקנית האהובה, אבל מהר מאוד התרגלנו. תוצאה מדברת בפני עצמה, הכרנו צד חדש של השחקנית וזכינו לשמוע אותה ש שלא ידענו עליו לפני כן. אנחנו אהבנו.

הכירו את אושרי
רוצה להיות חלק מהפסקול של החיים
נועה בדש
"זה היה לא באמת איזשהו יום ושעה שהתחלתי לעשות בו את המוזיקה. זה היה משהו שהתגבש מגיל ,10 שהייתי לוקח מנגינות של שירי פתיחה של סדרות מצוירות והייתי כותב להן מילים חדשות. הייתי שר במקלה בבית ספר , הייתה לי להקה, וזה קצת משהו שבחר אותי, זה לא אני בחרתי את זה. עד כמה שזה נשמע קלישאה, זה באמת מה שקרה".



תגובות