מסיבה לטינית: מאלומה יגיע להופעה בישראל. צילום מסך מיוטיוב

מסיבה לטינית: מאלומה יגיע להופעה בישראל

עוד כוכב לטיני בדרך לישראל; מי שאחראי על הלהיט "El Perdedor" ושובר הלבבות הידוע, מאלומה יחתום את סיבוב ההופעות האירופאי בארץ בהופעה אחת שתתקיים בסוכות. כל הפרטים

זה רק אנחנו או שאחת לשבוע אנחנו מודיעים לכם בהתרגשות על זמר אחר שהחליט להופיע בארץ? ככל שהזמן עובר, קיץ 2017 נראה כקיץ המבטיח של העשור. אמנים רבים החליטו השנה לכבד גם את המעריצים מארץ הקודש ולהעניק לקהל הופעה של פעם בחיים. אבל אנחנו לא מדברים רק על בריטני וג'סטין, גם כוכבי המוזיקה הלטינית מגיעים אחד אחרי השני כדי להופיע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי ללאלי שכבשה את היכל נוקיה, ג'יי בלאווין שהגיע לרעננה וגם העניק לנו ראיון וידיאו מיולד, ודדי יאנקי ("דספסיטו") שיגיע ממש עוד מעט במסגרת פסטיבל הרגטון, הפעם הגיע תורו של הזמר המצליח, מאלומה. הכוכב הלטיני פרסם אתמול (ד) בחשבון האינסטגרם שלו את רשימת המדינות שיכללו בסיבוב ההופעות העולמי שלו וכמו שאר הזמרים, החליט גם הוא לחתום את סיבוב ההופעות כאן בארץ

 

A post shared by MALUMA (@maluma) on

כבר חודשים רבים כי יש שמועוץ בקרב המעריצים שהלטיני ההורס צפוי להגיע לארץ, אך עם פרסום מועד ההופעה, התאכזבו מעריצים רבים. מאלומה צפוי להופיע בארץ ב-12 באוקטובר. אם תפתחו זריז את היומן תגלו שמדובר בערב של צאת חג הסוכות - מה שכבר הצליח לעורר קצת התבאסות בקרב המעריצות, שכן בפניות לפרוגי טענו שבגלל שזה בצאת החג וחלקן שומרות מסורת, תהיה להן בעיה להגיע. הכוכב כתב שההופעה מתוכננת בתל אביב, אך המיקום עוד לא סגור שכן מסתמן המיקום יהיה ב"לייב פארק" בראשון לציון.

ההופעה של מאלומה היא אחד מהדברים להן חיכו המעריצות שאוהבות את המוזיקה הלטינית, כיוון שזה ידוע בהופעות כובשות, מלאות קסם, מעין 'טיזריות' מצד האמן כלפי המעריצות ואפילו הוא ידוע עם הפלרטוט שלו עם מעריצותיו שכן בלא מעט הופעות הוא העלה מעריצות לבמה כחלק ממסורת שהעמריצים מכנים "KISS THE FAN", רקד איתן ואפילו התנשק איתן. מעניין אם זה מתוכנן גם בהופעה בישראל.

 

למאלומה יש לא מעט שירים מוצלחים במיוחד שזכו כבר למאות מיליוני צפיות ביוטיוב כמו: El Perdedor", "Cuatro Babys, "Felices los 4" ועוד רבים נוספים שכבשו את לב המעריצים.

 



תגיות
תגובות