טופ 5: השירים הטובים ביותר של קפה שחור חזק. צילום: מישה קמינסקי

טופ 5: השירים הטובים ביותר של קפה שחור חזק

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- קפה שחור חזק

קפה שחור חזק, פרצו לחיינו לפני מספר שנים עם השיר "רק לעלות", ומאז הם רק ממשיכים להוציא עוד ועוד שירים מצליחים וטובים שבקלות כובשים את כולנו. לכל שיריהם של הצמד כוללים מסר או ביקורת, מה שהופך את השירים שלהם ליותר איכותיים ועוצמתיים. את רוב שיריהם כותבים ומלחינים השניים בעצמם מה שמוסיף לכישרונם האדיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רק לעלות
השיר "רק לעלות" הוא השיר הראשון של הצמד. הוא יצא בשנת 2013 ואותו הם כתבו והלחינו בעצמם. השיר מדבר על אופטמיות, ועל היכולת לקום ולהמשיך הלאה גם אחרי הנפילות שיש בחיים. בשיר יש קטעי ראפ ופזמון קליט והוא בהחלט ממכר ומדהים.

 

יהיה בסדר

השיר "יהיה בסדר" הוא אחד השירים המוכרים של הצמד, שבהחלט עזר להתקדמות ולהצלחה שלהם. בשיר מתארח הזמר נצ'י נצ', שגם עזר בכתיבתו והלחנתו. גם השיר הזה עוסק באופטימיות, אך מנקודת מבט אחרת. רואים שכבר בתחילת הדרך קפה שחור חזק מצאו את המתכון המנצח לשירים לא פחות ממושלמים.

 

את בדיוק הטעם

השיר הזה יצא לפני שלוש שנים, וכבר זכה למעל שלוש וחצי מליון צפיות ביוטיוב. השיר הזה הוא דווקא שיר אהבה, ויש בו משהו קצבי, קליל וכיפי, שעושה לנו טוב על הלב וגורם לחיוך לעלות על פנינו.

 

הנה זה קורה

השיר הנה זה קורה יצא לפני שנה, וגם אותו כתבו והלחינו השניים. השיר מדבר על ההווה, על העכשיו, והוא גורם לנו לחשוב על החיים שלנו, וגם להנות מהשיר. בדיוק כמו ששיר טוב אמור לעשות.

 

עוד יום

השיר עוד יום יצא לפני חצי שנה, ובדומה לשאר השירים גם הוא שומר על הקצב המרקיד והנעים במקביל. בנוסף, הקצב הקליל הוא לא משהו שאנחנו רגילים לשמוע בכל שיר, ובהחלט יש בו ייחוד.

 
תגובות