טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דודו טסה. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דודו טסה

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- דודו טסה

דודו טסה התחיל את דרכו בגיל 15, כשהוציא את אלבומו הראשון, והשאר היסטוריה. טסה הוא בהחלט אחד מהאמנים הטובים והמצליחים ביותר שיש לנו במדינה, וכמו רוב הזמרים בטור הזה, גם הוא כותב ומלחין את שיריו בעצמו. לדודו טסה יש מעל לשמונה אלבומים, וכל אחד יותר טוב מהשני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לא מרגיש טוב-
השיר "לא מרגיש טוב" יצא לפני כחמש שנים, וזכה לאהדה רבה בקרב הקהל והמון השמעות. השיר הוא שיר אהבה שמדבר על החולשה של הגבר לאישה, והגעגוע אליה. השיר נעים באוזן ובכבר בדקה הראשונה מנגינתו עושה טוב על הלב. וכמובן שגם אותו כתב והלחין דודו בעצמו.

 

לולה-
השיר "לולה" יצא לפני 11 שנים כחלק מאלבומו החמישי של טסה. השיר יושב בול על קולו של דודו, ומחמיא לו מאוד. השיר הוא אחד מהשירים המצליחים והמוכרים של הזמר. השיר קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע בשנים האחרונות, אך בכל זאת שונה זה טוב במקרה הזה. בהחלט שיר ממכר!

 

איזה יום-
השיר "איזה יום" יצא לפני שמונה שנים, והוא ללא ספק אחד השירים המרגשים של האמן. הוא כל כך עמוק במילותיו, וכמו כן שומעים שיש משהו עמוק במנגינתו, שמיד מחמם את הלב.

 

יותר ברור-
השיר המדובר יצא לפני כשש שנים כחלק האלבומו של טסה "אחרי לילה של רעש". השיר הוא פחות מוכר, וחבל, כיוון שיש בו משהו רגוע ומקפיץ בו זמנית, שגורם לנו לרצות שיר שוב ושוב. השיר מציג את היותר והפחות.

 

צריך-
השיר "צריך" יצא כחלק מהאלבום "סחרחורת". השיר הרבה יותר מקפיץ עם נגינה הרבה יותר עוצמתית ומשמעותית. גם השיר הזה, באופן שכבר לא מפתיע אותנו, יושב בול על קולו המדהים של טסה.

 
תגובות