להיט ביוטיוב ומעבר לו: הגיע הזמן שתכירו את ריקו. צילום מסך מיוטיוב

להיט ביוטיוב ומעבר לו: הגיע הזמן שתכירו את ריקו

הוא התחיל להתעניין במוזיקה כבר מהילדות, תמיד חלם להיות חלק מהגדולים ולעסוק בתחום, והיום הוא כבר עם אלבום ראשון ומספר להיטים שכבשו את הרשת. אם עוד לא שמעתם את השם ריקו כדאי שתתחילו לשנן

דני אמינוב המוכר בשם הבמה "ריקו", תמיד חלם להתעסק בכל מה שקשור למוזיקה. רובנו מכירים אותו משיתופי הפעולה, "ג'יני" עם רון נשר ו"עולם ורוד" עם כוכב הרשת בן זיני. אך ריקו שואף גבוה, הוא הספיק להוציא כבר מספר להיטים נוספים משלו, שהגיעו להצלחה רבה ואף זכו ליותר ממיליון צפיות. אמנם ריקו רק בהתחלה אבל כבר ביום חמישי הקרוב הוא הולך לחמם את דדי יאנקי בפסטיבל הראגטון בתל אביב מה שנרשם כהישג ענק. תפסנו אותו לשיחה קצרה על החלומות, התחושות לקראת ההופעה וגם, עם מי הוא היה רוצה לשתף פעולה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?
"נכנסתי לעולם המוזיקה בגיל תשע. התחלתי לשמוע, לכתוב, להלחין וליצור. זה משהו שנורא התחברתי אליו".

מה מושך אותך לעולם הזה?
"כשנחשפתי לעולם המוזיקה, זה היה משהו שמאוד עניין אותי. השוני בהיפ הופ וראגטון משאר סגנונות המוזיקה שקיימים בעולם הוא שאלה הסגנונות שנחשפתי אליהם וזה היה לי מאוד שונה ומיוחד ונורא אהבתי את זה, ובכלל את כל התרבות של המוזיקה".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"כמובן שקיסריה. מקום שהגדולים ביותר בסופו של דבר מופיעים בו. להגיע לרמה הזו, למלא את המקום באנשים שבאים במיוחד בשבילך. זה חלום".

© אלברט למיאב

לפני כמעט חודשים יצא הסינגל החדש, "עולם ורוד", בשיתוף פעולה עם יוצר הסרטונים בן זיני, זה שונה מלעבוד לבד?
"כן בוודאי, בן זיני הוא כוכב רשת ולא בא מעולם המוזיקה. זה התחיל שבאחד הסרטונים שלו הוא שם שיר שלי, נורא אהבתי את הסרטון ושלחתי לו הודעה. הוא ענה לי שהוא מעריך אותי ואנחנו חייבים להיפגש, אז דיברנו וקבענו להיפגש. מפה לשם הוא השמיע לי סקיצה לשיר שהוא רוצה לעשות. התחלנו עם פזמון, נורא אהבו, והתחלנו לכתוב את השיר, הרמנו הפקה ביחד ממש בכמה ימים וזה פשוט קרה. היה חיבור טוב, היה כיף ואנחנו עד היום ביחד בימיום, ממש התחברנו".

 

השבוע אתה הולך להשתתף בפסטיבל הראגטון, אתה מתרגש מהמעמד להופיע בהופעה כזו גדולה?

"בוודאי זה פעם ראשונה שאני אופיע מול 12 אלף איש. דדי יאנקי זה בן אדם שגדלתי עליו ולחמם אותו זה משהו שהוא מאוד גדול בעיני. זה הישג שהצלחתי להגיע אליו ושם אני הולך להופיע עם הסינגלים הכי גדולים שלי".

מי המודל לחיקוי שלך?
"הבעיה אצלי שאני לא אוהב זמר אחד או בן אדם אחד, אני מתחבר לכל מיני אנשים שאני באמת לומד מהם. אם זה מעולם הראגטון יש לי כמה אנשים כאלה ואותו דבר עולם ההיפ הופ והפופ. וחוץ מזה יש גם אנשים שלא מתעסקים במוזיקה והם אנשי עסקים, כותבים, יוצרים ואפילו פרופסורים שהם גם מודל לחיקוי בשבילי, תמיד זה כמה אנשים - אי אפשר לבחור".

© רמי דיאבלו

ובכל זאת, אם היית יכול לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט במי היית בוחר?

"בארץ הייתי בוחר את עומר אדם. עומר אדם הוא בעיני יוצר ובן אדם מאוד גדול ואני מאוד אוהב את הסגנון שלו. מחו"ל מאוד קשה לבחור. יש בערך 30 אמנים שאני אוהב שם ברמות הכי גבוהות. אבל בכל זאת מעולם הראגטון הייתי בוחר את Maluma ו-Zona, שאלה שני אנשים שמאוד חזקים בעיני. ואם אנחנו מדברים גם על אמריקה והיפ הופ אז הייתי בוחר גם את Fetty Wap".

ואיפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"אני חושב שאחד מהגדולים במדינת ישראל ובכלל בעולם המוזיקה, זמר, יוצר ברמות הכי גבוהות שיש וכמובן שאני אשאר באותו התחום, זה החלום שלי ליצור, לשיר, וכל מה שקשור בעולם הזה, זה משהו שאני נורא אוהב".

 

תגובות