עדי אלון, דניאל אסייג וגל מלכה בלהיט קיץ משותף. צילום: אינסטגרם

עדי אלון, דניאל אסייג וגל מלכה בלהיט קיץ משותף

דניאל אסייג, עדי אלון וגל מלכה הם שלושה כוכבים בפני עצמם, כל אחד בתחום שלו, אז מה קורה כשמאחדים את שלושתם לשיר חדש וקייצי במיוחד?

השחקן והבדרן דניאל אסייג, השחקן עדי אלון והדיג'יי גל מלכה החליטו לאחד כוחות לכבוד הקיץ שכבר ממש פה ולהוציא שיר חדש ומפתיע במיוחד. השיר שיצא הבוקר (א') - "מתחיל בקיץ".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר החדש, "מתחיל בקיץ" כתב והלחין דניאל אסייג ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר לקח פיקוד ה-DJ והמפיק המצליח - גל מלכה. השיר מצויין, הוא כיפי, בעל מילים ולחן שמתחברים זה לזה בצורה מעולה, הוא מלא בהומור וציניות שהופכים את השיר לטוב ומיוחד עוד יותר ומייחד את הסינגל משאר להיטי הקיץ שיצאו לאחרונה. בנוסף, הופתענו לשמוע פה גילוי מבטיח במוזיקה - קולו של אלון מוכיח את עצמו לא פעם בשיר ואף מסלסל ברמה שלא מביישת אף זמר מזרחי, את אסייג לעומתו כבר שמענו שר לא פעם בסרטוני רשת וגם הפעם הצליח להוכיח את כישרונו המוזיקלי. בנוסף לשיר אנחנו מקבלים גם קליפ כיפי, קייצי והומוריסטי במיוחד, שמוסיף רבות לעלילת השיר ולכיף שמביא איתו וכזה המאפיין את השלישייה.

בימוי: יובל הרוניאן
 

נדמה שהסימן השנה של להיטי הקיץ הוא קרנבל. אחרי "קרנבל פה" (ב"טודו בום" של סטטיק ובן אל) ו"קרנבל בלב" (של דורון וקטריקס) גם כאן בחרו להשתמש במינוח ("איזה קיץ קרנבל") - אך מי הכי טוב? זה כבר לשיפוטכם.

עדיין לא ברור לנו איך נוצר החיבור הזה, מלבד הקשר בין אסייג לאלון ששיחקו יחד ב-"שנות השמונים", אך אין ספק שמשמיעה שלנו החיבור מעולה, יש כימיה ביניהם דבר המוסיף לשיר לא מעט ובכלל, יש משהו מאוד כיפי בשיר שכזה, במיוחד כשיוצא בדיוק בתחילת הקיץ ועם בואו של החופש הגדול.

חיבור מעולה
חיבור מעולה © אינסטגרם

סך הכל נראה כי הקפיצה הראשונית כשלישיה הצליחה להם במיוחד, וזו לגמרי פתיחה מוזיקלית מצוינת לשחקנים דניאל אסייג ועדי אלון ועוד חותמת מוצלחת לגל מלכה שללא ספק הוכיח שזה היה שווה את הנקע בצילומים.

תגובות