ליאם פיין וקולדפליי משחררים שירים חדשים. צילום: gettyimages, יוטיוב

ליאם פיין וקולדפליי משחררים שירים חדשים

סוף השבוע הגיע, וכנראה שאיתו עוד גל שירים חדשים. הפעם מדובר בשני כוכבים בינלאומים שהוציאו, כל אחד בנפרד, כמה שמסתמנים כלהיטי הפלייליסט הבאים

נדמה שסופי השבוע מסביב לעולם עם זמן מצויין לשחרר שירים חדשים במטרה לכבוש את קהל המעריצים. הפעם גם ליאם פיין וגם להקת קולדפליי בחרו להוציא את שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זד הוא אחד הדיג'יים המצליחים ביותר בעולם. הוא הספיק לעשות שירים עם אמנים רבים כמו סלינה גומז, אריאנה גרנדה, אלישיה קרה ועוד. שיתופי הפעולה שלו זכו להצלחה רבה ולתארים רבים במדינות רבות מסביב לעולם. הסינגל "Get Low" הוא הסינגל הראשון של זד מתוך אלבומו השלישי, והפעם בחר לשתף בו פעולה עם ליאם פיין.

 

פיין כבר הספיק להוציא את סינגל הבכורה שלו שזכה לכ- 39 מליון צפיות, מספר מכובד ביותר לסינגל ראשון. זהו כאמור שיתוף הפעולה השני של ליאם מאז שפנה לקריירת סולו. הסינגל החדש הוא בעל מנגינה אלקטרונית שחוזרת לכל אורך השיר, אין עליות וירידות והשיר שטוח לגמרי, גם מבחינת המילים וגם מבחינת המנגינה, מצד אחד זה טוב כיוון שמדובר בשיר קליל ובלי חוכמות אך בכל זאת ציפינו לקצת יותר ובקיצור מדובר בשיר פשוט ללא שום גורם מפתיע, למרות זאת הרשת אינה מאוכזבת מהסינגל ונראה שמרוצים מהשיר, ושלא תטעו הוא בהחלט ייכנס לפלייליסט השבועי שלנו.

ליאם פיין
ליאם פיין © צילום: GettyImages

ונעבור ללהקה שכבר אכזבה אותנו השנה כשבחרה סופית לא להגיע לישראל (כאילו, עד כה זה סופי. בכל זאת, בלבלו!), קולדפליי - שעדיין מוגדרים כאחת הלהקות האהובות עלינו. לא עבר חודש מאז יציאת הסינגל הראשון מתוך האלבום שעתיד לצאת בקרוב, והיום (ו') משחררת הלהקה סינגל חדש העונה לשם "Aliens" השיר מעט שונה ממה שהתרגלנו לשמוע בשנה האחרונה מסגנונות המוזיקה שהשתלטו עלינו. הוא לא מתיימר להיות בלדה או שיר מסיבות סוחף. הוא פשוט, ובלי אפקטים מיוחדים וזו הסיבה שהוא מוצלח כל כך. כנראה הלהקה הבינה שלא צריך הרבה כדי לקנות אותנו, מלבד מוזיקה טובה ואיכותית שמשתלבת נפלא עם הקול המרגיע של כריס מרטין, סולן הלהקה.

 

 



תגובות