תל אביב, ישראל ומעבר: הקאברים המיוחדים לטודו בום. צילום: ROMS

תל אביב, ישראל ומעבר: הקאברים המיוחדים לטודו בום

מי מאיתנו לא התמכר לשיר "טודו בום" של סטטיק ובן אל? מצאנו עבורכם את הקאברים הכי מוצלחים ברשת, שאמנם לא בוצעו על ידי הצמד הכובש, אך הם ממכרים לא פחות

הצמד המצליח, סטטיק ובן אל תבורי או אם תרצו, בן אל תבוריניו וסטדובום כבשו אותנו לא מזמן עם אחד הלהיטים הגדולים שלהם "טודו בום",  שצבר למעלה מ-24 מליון צפיות ביוטיוב בזמן מועט. עקב ההתמכרות הגדולה והבאז הגדול שנוצר סביב השיר, לא מעט ישראליים, וגם קצת מעבר, יצרו קאבר ללהיט המבוקש.  לכבוד כך, אספנו את המוצלחים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טודו בום בפורטוגזית

שני צעירים ברזיאליים התלהבו מהשיר והחליטו לבצע קאבר לטודו בום. הקאבר הושמע בגלגלצ ואפילו יצא קליפ מדובר שצבר סאבים, שיתופים, תגובות ולייקים ברשת ואנחנו מתים על התוצאה! אולי בעתיד השיר יגיע לעוד יבשות בעולם?

 

גיא זר אביב

בין הקאברים האחרים שהעלה לרשת, גיא זר אביב ביצע את טודו בום בצורה מושלמת! כל האינסטרומנטל ברקע נעשה על ידי אלכס גונטר. גיא בחר להכניס לקאבר סלסולים נוספים ומעניינים, שרק מוסיפים לשיר.
אין ספק שזה בין הקאברים המוצלחים ביותר ששמענו.

 

דוד מזרחי- הגרסה המזרחית

פעם תהיתם איך טודו בום היה נשמע במזרחית? דוד מזרחי כאן בשבילכם.
דוד החליט לקחת את השיר מגרסתו המקורית והפופית ולהפוך אותו למשהו קצת יותר ים תיכוני. גרסה זו משעשעת ואין ספק שהיא יותר מוגדרת כבדיחה לכל דבר. צחקנו ושמחנו לדעת שקיימות לשיר עוד גרסאות כמו הז'אנר המזרחי.

 

רומי- כמה מתיקות

ילדה בת ארבע בלבד בשם רומי שרה בגרסתה את טודו בום וגורמת לנו פשוט להתאהב בה! בן אל פירסם את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אהובים שלי ! קבלו את רומי האלופה פשוט לראות ולא להאמין! רומי אני אוהב אותך ילדה יפה!!! תמשיכי להיות אהובה כמו שאת כיף לראות איך את מאושרת ! הורים יקרים תשמרו עליה". אז כן בן אל, גם אנחנו התלהבנו מרומי המתוקה.

 

siri שרה טודו בום

מי מאיתנו לא מכיר את siri? היא נמצאת אצלנו באייפון ועוזרת לנו לאתר דברים מלשים לנו שעון מעורר ועד לבדוק עבורינו את מצב המניות כיום. בחור צעיר החליט לפרסם בפייסבוק סרטון בו ביקש מsiri להקריא את ההודעה האחרונה מהווטסאפ שלו. בהודעה היו מילות השיר טודו בום. גרסתה של siri היא כנראה המצחיקה מכולן. כיוון שהיא מדקלמת את המילים בצורה מעט שונה ומצחיקה.

 

וחוץ מכל אלו, שווה לשמוע את גרסת החתונה

עונת החתונות כבר ממש פה ומה יותר משעשע מקליפ קליל וכייפי לחתונות בגרסת טודו בום? זהו קליפ החתונה של ורד ואייל שנעשה בגרסה קצת שונה. אותו כתב טל שהם, שגם משחק את סטטיק בקליפ, חבר של הזוג המאושר. גם שאר המשתתפים בקליפ הזו הם חברים של הזוג המאושר אשר החליטו להעניק להם קלים במתנה לכבוד חתונתם. רואים שהמון מחשבה ואהבה יצרו את מה שאנחנו רואים פה.

 

 

תגובות