זמן למשאפ: המשאפים הטובים ביותר. צילום מסך מיוטיוב

זמן למשאפ: המשאפים הטובים ביותר

כבר תקופה ארוכה שסרטוני הרשת מביאים לנו משאפים וקאברים מעולים, החלטנו לעשות קצת סדר ולהביא לכם את המשאפים הטובים ביותר לדעתנו. מוכנים?

 

אם חייתם בכדור הארץ בשנתיים האחרונות סביר להניח שלא פיספסתם את התופעה הוויראלית הנקראת "משאפ". משאפ, הוא שילוב בין שני שירים שונים, ובעצם מאחד אותם ליצירה אחת. ברשת ניתן למצוא אלפי משאפים חדשים, אך אנחנו הבאנו לכם את חמישיית כוכבי הרשת (הישראליים) שעושים את זה כמו שצריך. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עמית ויהונתן 

עמית ויהונתן הביאו לנו לא מעט משאפים, כולם אגב היו מעולים, אך יש אחד שאהבנו במיוחד, משאפ הנוסטלגיה! מעבר להפקה המוזיקלית ולחיבור בין השירים שהיה מצוין, קולם של עמית ויהונתן פשוט מעולה וכך גם השילוב בינהם, משהו שם עובד ועובד בצורה מצוינת וזה ללא ספק אחת הסיבות להצלחת המשאפים שלהם. משהו במשאפ הספציפי הזה גורם לפרץ נוסלטגיות, שירים שכל אחד ואחד מכיר ולאסוף את כולם למשאפ אחת מוצלח במיוחד. 

 תמר ולידור 

תמר ולידור, שני יוצאי כוכב נולד 8 החליטו לאחרונה להפוך לצמד מוזיקלי, אחד הקאברים היותר טובים שעשו היה משאפ שירי עידן רייכל. המשאפ כלל את השירים הטובים והמוכרים ביותר של רייכל בהתחברו זה לזה בצורה מעולה וגם לקולותיהם של השניים שביצעו את השירים בצורה הטובה ביותר. המשאפ מצוין, הוא סוחף וגורם להתמכרות. החיבור בינהם בהחלט מוצלח ובחירת השירים והעיבוד טובים גם כן. בנוסף למשאפ צילמו השניים גם קליפ מעולה. 

 ליברה ודניאל מורשת 

ליברה ודניאל מורשת החליטו לעשות משאפ נוסטלגיה מסוג אחר, לילדי שנות ה-90, משאפ שכולל שירים מסדרות כמו "לולו", "ארתור", "הילדים מגבעת נפוליאון", "אדומות", "פוקימון" ועוד'. אז מעבר לפרץ נוסטלגיה והרצון חזרה לילדות שהמשאפ עשה לנו הוא גם היה לא פחות ממצוין, נעים להאזנה, מלא בשירים נוסלגים שעשו לכולנו (או לפחות לרובנו) את הילדות. סך הכל משאפ באמת מוצלח ואם במקרה עדיין לא שמעתם אותו זה בדיוק הזמן שלכם ללחוץ פליי. 

 שגיא (ביטבוקס) ברייטנר ונועם אקרמן 

אם שאלתם את עצמכם מה קורה כשביטבוקס, נועם אקרמן וטיילור סוויפט נפגשים אז הנה התשובה: אחד המשאפים היותר מוצלחים שנראו כאן הם ללא ספק של שגיא ביטבוקס ונועם אקרמן למיטב שירה של טיילור סוויפט. אז המשאפה באמת מוצלח במיוחד, הוא כולל גיטרה קטעי ביטבוקס מעולים וכמובן חיבור מדהים של שיריה של סוויפט שהפכו למעניינים יותר במשאפ עצמו. 

 חן צימרמן, נוי אייזן ובר קליין 

חן צימרמן, בר קליין ונוי אייזן הביאו לנו את משאפ שירי הביטלס ושירי האהבה בשילוב ביטבוקס, משהו בשילוב בין הביטבוקס ולקולות של השלושה יצר משאפ מעניין, יחודיי ויפה במיוחד. המשאפ מצוין! הוא נעים לאוזן, מרגש ומלא רומנטיקה וגעגועים ללהקת הביטלס. משאפ באמת מוצלח במיוחד, לא מתאמץ יותר מידי ומביא לנו אווירה מיוחדת וביצוע מדהים.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

תגובות