פול ווליום: עדן בן זקן כובשת את אילת. צילום מסך מהקליפ

פול ווליום: עדן בן זקן כובשת את אילת

אלילת הזמר הים תיכוני, עדן בן זקן  בסינגל וקליפ חדש ומרענן לקיץ. ואנחנו מתים על התוצאה!

ללא כל ספק, עדן בן זקן היא אחת הזמרות שחובבי סגנון הזמר הים תיכוני פשוט אוהבים. לאחרונה היא הוציאה את השיר "רציתי" שצבר מעל לתשעה מליון צפיות ביוטיוב בזמן מועט ואין מצב שלא שמעתם אותו בכל מקום בחודש האחרון. הבוקר, (ד') שיחררה עדן בן זקן את הסינגל החדש שלה, והצפיות אליו בהחלט גבוהות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי ההצלחה הגדולה של רציתי, בן זקן הציבה לעצמה רף מאוד מאוד גבוה, שייתכן ויהיה קשה לעבור אותו בשיר שיצא היום. הסינגל החדש נקרא "כולם באילת", והוא הסינגל השלישי מתוך האלבום החדש שצפוי לצאת בסוף החודש. את השיר כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות שבזמן האחרון עובדים קשה ולא מפסיקים לעבוד ולייצר עוד ועוד להיטים.

 

בנוסף, יצא גם הקליפ הקליל והקיצי שמצולם "בבית מלון באילת". השיר והקליפ מאוד תואמים לוויב שמעבירה בן זקן בכל שיר שלה ובכלל בחייה, וגם הפעם, עושה זאת בענק. בן זקן ידועה בתור זמרת ים תיכונית, אך הפעם שילבה גם את סגנון הפופ בשיר.  אנחנו בטוחים שכמו תמיד, גם השיר הזה יצבור מליוני צפיות ואהדה גדולה. כידוע, אילת היא העיר המבוקשת ביותר בחודשי יולי אוגוסט ועדן פשוט מוכיחה לנו את זה בשיר מצוין ומדהים- אז כן עדן, עשית לנו חשק לרדת לאילת.

תגובות