על המפה: גם הישראלים חגגו בפסטיבל Tomorrowland . צילום: ליאור כתר

על המפה: גם הישראלים חגגו בפסטיבל Tomorrowland

אמש התקיים פסטיבל הענק טומרולנד וישראל הייתה אחת מתוך שמונה המדינות שלקחו בפסטיבל העולמי. הפעם, שילבו הופעות של די-ג'ייז מהארץ, לצד הופעות שהוקרנו על מסכי ענק מחו"ל, אבל השיא היה כשסטיב אנג'לו עלה על הבמה בלייב פארק ראשון לציון

זו השנה השנייה בה לקחה ישראל חלק באחד מפסטיבלי המוזיקה האלקטרונית המובילים בעולם, ה-Tomorrowland. אמש (שבת) התקיים הפסטיבל הענק בשמונה מדינות במקביל, ובניהן גם ישראל. הבמה המרכזית הוצבה בבלגיה וכללה קהל של עשרות אלפי אנשים, בעוד הבמה שלנו, הישראלית, הוצבה בלייב פארק ראשון לציון וכללה כעשרת אלפים צעירים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אומנם האירוע הישראלי היה הרבה יותר קטן מזה של שאר המדינות שלקחו חלק במסיבה המטורפת, אבל בהחלט היה ניתן לראות כי מפיקי המופע בארץ חשבו על הפרטים הקטנים כדי את הקהל הישראלי לאווירה - החל מהבמה המושקעת, תפאורה ייחודית התואמת את שפת הפסטיבל, תאורה נכונה ומושקעת, סאונד מצויין ומסך ענק ששידר בלייב לקהל הישראלי את המופעים המרכזיים מחו"ל.

© ליאור כתר
בשלוש השעות הראשונות של האירוע, היו אחראים על המוזיקה דור דקל, טריפל, teamworx (שהיו חמודים והקדישו שיר לסולן לינקן פארק שהתאבד) ו-MR BLACK (שניגן מוזיקה מצויינת, רק חבל שהוא הרס לעצמו את השואו כשלא הפסיק לקשקש במיקרופון) הישראליים שחיממו את האווירה כראוי.

בשעה עשר בערב בדיוק הופיע על מסך הענק, בשידור חי מבלגיה, KSHMR - אחד מאמני המוזיקה האלקטורנית המובילים והמשפיעים בעולם. הדי ג'יי המפורסם נתן שואו מטורף, במהלכו גם העבירו בשידור חי, למשך כמה דקות, את האירוע מהבמה הישראלית. תחושת גאווה מטורפת הציפה את הקהל וההתרגשות הייתה בשיאה. מיד אחריו, בשעה 23:00 עלה לעמדת התקלוט ארמין ואן ביורן, ושעה לאחר מכן עלו דימיטרי וגאס ולייק מייק. הקהל הישראלי שיתף פעולה בצורה מדהימה, למרות שהוא לא נכח פיזית במופע בבלגיה. הקהל הרים את הידיים, מחא כפיים בקצב, הדליק את פנסי הסמארטפונים, קפץ ואפילו התיישב על הרצפה - לפי הוראות מדוייקות שנשלחו אליו מהמופע החו"לי. כףך שכמעט הרגשנו שאנחנו שם, ולא בישראל.  

© ליאור כתר

בשעה 1:00 לפנות בוקר עלה המופע המרכזי בארץ, סטיב אנג'לו השבדי בכבודו ובעצמו על עמדת התקלוט בראשון לציון. הקהל הישראלי חגג במקביל לשאר המדינות בעולם - בלגיה, גרמניה, דובאי, לבנון, מלטה, דרום קוריאה, טייוואן וספרד (שם פרצה שריפה בבמה המרכזית, אך איש לא נפגע). 

© ליאור כתר
© ליאור כתר
תגובות