סיכומוזיקלי: הסוואגרז נפרדים וכוכבת השמיניה בסינגל. צילום מסך מיוטיוב ואינסטגרם

סיכומוזיקלי: הסוואגרז נפרדים וכוכבת השמיניה בסינגל

כמו בכל סוף שבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: ניב דמירל גורם לנו לרקוד, וכוכבות הילדים האהובות מרגשות אותנו

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניב דמירל - אל תפסיקי לרקוד

ניב דמירל רק בן 22 וכבר עובד במרץ על אלבום שני. דמירל הצעיר פרץ לראשונה בראליטי "The voice" שם הצליח לבלוט ולכבוש את הצופים. לאחרונה הוציא אלבום בכורה מתוכו יצאו שירים מצליחים במיוחד. בימים אלו עובד דמירל על אלבום שני מתוכו יצאו סינגלים כמו: "הנקודות החלשות", "אני, אתה ויוסי" ואילו השבוע יצא הסינגל החדש מתוכו, "אל תפסיקי לרקוד".

את הסינגל החדש של דמירל - "אל תפסיקי לרקוד", כתבו והלחינו איתן דרמון ודמירל כאשר על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד אריאל טוכמן. השיר מתחיל בצורה מעולה, הוא גורם להסתקרנות ולהתעניינות, הוא ממשיך בצורה מעולה, מעניינת ובעיקר נעימה לאוזן. משהו בשיר קצת שונה משיריו האחרים אך באותה נשימה אפשר להגיד עליו שגם ממשיך קו שהתחיל דמירל. בסך הכל באמת שיר מוצלח במיוחד וזו ללא ספק פתיחה מצוינת לאלבום החדש, האמת, אני כבר ממש מחכה לשמוע את שאר האלבום.

לסיכום: שיר מצוין. ★★★★★

 

הילי ילון- נפש תאומה

כבר שנים שהילי ילון היא לא רק שחקנית. היא הספיקה להוציא במהלך הקריירה המוזיקלית שלה סינגלים כמו "אל תוותר", "עיינים עצומות", "הבית הוא הלב" ועוד'. השבוע הוציאה ילון סינגל חדש בשיתוף פעולה עם הזמר אלון עדר.

הסינגל החדש המשותף נקרא "נפש תאומה" ואותו כתבו ילון ועמוס פאנק ועל הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי אדם בן אמיתי. השיר טוב, הוא מסקרן ומעניין. סך הכל שיר טוב, הקולות של השניים מתחברים מצוין זה לזה וכך גם הלחן והמילים.

לסיכום: שיר מעניין אך יכלו יותר. ★★★★

 

אתי לוי וזהבה בן - לעת זיקנה עזבוה

אתי לוי וזהבה בן הוציאו השבוע סינגל משותף והאמת שדיי מפתיע. אז אלו מכם שלא יודעים אתי וזהבה הן אחיות ושתיהן זמרות מצליחות בז'אנר היפ תיכוני. בין הסינגלים שהוציאו ניתן למצוא את "תן לי ללכת", "יום יבוא", "את לא היא" של אתי ואילו אצל זהבה ניתן למצוא שירים כמו: "רק אתה", "טיפת מזל", "מלך אמיתי" ועוד'. השבוע הוציאו האחיות סינגל משותף.

את "לעת זיקנה עזבוה" כתב ישראל בונדק והלחין תומר עג'ם. אני חייבת לציין שהחיבור בין האחיות מוצלח במיוחד, משהו בקולות שלהן מתחבר בצורה מדהימה ויוצר שיר טוב, מיוחד, נעים לאוזן. סך הכל שילוב מעולה ודי מפתיע שלא קרה עד עכשיו. בנוסף לחיבור המצוין בין האחיות אפשר לראית בשיר הזה גם חיבור מעולה של טקסט ולחן שמצליח גם הוא להתחבר לקולותיהן של הזמרות המצליחות.

לסיכום: חיבור מצוין וביצוע טוב עוד יותר. ★★★★★

 

שווה האזנה 

השבוע שודר הפרק האחרון לסדרה "סוואגרז" ובטיימינג מצוין להפליא העלו שתיים מכוכבות הסדרה, ליה ועלמה קאבר מיוחד ליוטיוב לשיר "Running" של הזמרת ביונסה. הקאבר פשוט מעולה, הוא כיפי להאזנה והשתיים מצליחות לשיר אותו בצורה טובה במיוחד! לגמרי שווה לכם לשמוע את הקאבר!

 

אז נכון שממש לא מזמן הוציא נתן גושן את אלבומו השלישי אבל העובדה הזו כנראה פחות רלוונטית אליו מהסיבה שכבר החל לעבוד במרץ רב על אלבום רביעי, השבוע העלה הזמר המוכשר לחשבון האינסטגרם שלו טעימה קצרה וטובה במיוחד מתוך שיר חדש שעתיד להיות חלק מהאלבום הרביעי. אז אולי אין לאף אחד מאיתנו מושג מתי השיר והאלבום יצאו אך זה לגמרי נותן תחושה שממש בקרוב נזכה לחומרים חדשים מהזמר המוכשר. השיר אגב נשמע טוב ומסקרן במיוחד, פייר, אני כבר ממש מחכה לאלבום הבא.

 

תגובות