סיכומוזיקלי: שלומי סרנגה חוזר ודנה לב בקאבר כובש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: שלומי סרנגה חוזר ודנה לב בקאבר כובש

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: שיר חדש לשלומי סרנגה ואדיר גץ בהופעה חייה בתל אביב

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

שלומי סרנגה מוכר לכולנו כבר שנים רבות, הוא הספיק להוציא לא פחות משתיים עשרה אלבומים בינהם לא מעט להיטים. השבוע משחרר סרנגה סינגל חדש מתוך האלבום הבא, "נוסעת ליוון". 

את "נוסעת ליוון" כתב והלחין סרנגה בעצמו כאשר על העיבוד וההקה המוזיקלית בשיר הופקד אייל מזיג. השיר טוב, הוא זורם, כיפי ועושה שמח אך עם זאת משהו שם עדיין לא מתיישב לי כמו שהייתי רוצה, משהו שם מרגיש לי עמוס מידי, טו מאצ'. סך הכל שיר טוב המילים והלחן מתחברים זה לזה בצורה מוצלחת והופכים את השיר לטוב, אך בכל זאת משהו שם לא זורם לי כמו שרציתי, מרגיש לי כאילו כבר שמעתי את השיר. חוץ מזה

לסיכום: התגעגענו אך הוא יכול יותר. ★★★

 

ליאור קקון - "לרקוד איתך יותר"

את הזמרת הצעירה ליאור קקון פגשנו לראשונה בעונה באחרונה של "the voice ישראל" שם הצליחה לבלוט בצורה שקטה ומופלאה. השבוע הוציאה קקון הצעירה סינגל ראשון לקראת אלבום הבכורה שלה.

הסינגל החדש, "לרקוד איתך יותר" נכתב על ידי קקון הצעירה ואביה, הזמר נדב קקון שגם הלחין ועיבד את השיר. השיר באמת מוצלח במיוחד, הוא זורם ובעל לחן מצוין שעושה חשק לזוז בכיסא, גם הקליפ שלו טוב ועוזר להתחבר לישר עוד יותר. סך הכל באמת פתיחה מעולה כסינגל ראשון, היא הצליחה לשמר את היכולות שלה ולהבליט אותן בצורה הטובה ביותר, יריית הפתיחה של קקון בהחלט מרשימה ואני כבר מחכה לשמוע אץ הדברים הבאים שמכינה לנו קקון הצעירה.

לסיכום: יריית פתיחה מעולה! ★★★★★

 

יוני גרייב - "רווקה בין חתונות"


את הזמר הצעיר יוני גרייב אני מניחה שעוד לא יצא לכם להכיר אז זה בדיוק הזמן שלכם. יוני גרייב הוא זמר צעיר ההתחית דרכו אשר פרץ בראליטי "הכוכב הבא". גרייב הצעיר הספיק להוציא עד כה את השיר "רותי" והשבוע הוציא את "רווקה בין חתונות".

את הסינגל החדש, "רווקה בין חתונות" כתב אלעד טרבלסי ועת  החן והעיבוד הופקד אסף צרויה. השיר מצולח, הוא כיפי, זורם בעל מילים ולחן מרקידים. בנוסף לשיר המוצלח יש גם קליפ מצוין  שמוסיף רבות לאווירת השיר. סך הכל שיר מוצלח שלגמרי מצליח להרים את האווירה וליצור משהו כיפי ומעניין. גרייב ממשיך בדרך שהתחיל בצורה טובה, מעניינת ובעיקר גורם לנו לא לשכוח אותו.
 
לסיכום: ביצוע מעולה לשיר מעולה. ★★★★
 
 

שווה האזנה

השבוע הופיע הזמר אדיר גץ במתחם "השרונה מרקט" בתל אביב. גץ הצעיר החליט לשתף אותנו בסרטון מיוחד בו הוא צילם את הקהל ואת עצמו כשכולם ביחד שרים את "בדיוק כמו שהיא". כמות האנשים בסרטון בהחלט מרשימה וגם גץ נראה מאושר מהחוויה. ללא ספק כדאי לכם לצפות בסרטון הזה. 
 

השבוע התארחה הזמרת הצעירה עדי ביטי בתכנית הרדיו של דניאל ציוני- "בא בסטייל". בתכנית ביצעה ביטי את "אלייך" של הזמר עידן עמדי. כזכור לאחרונה היו בין השניים מעט התקליות בעקבות פוסט של עמדי בפייסבוק על המיניות המשודרת בקליפים של ילדות. הביצוע של ביטי מקסים, הוא עדין ויפייפה והיא מבצעת אותו בצורה טובה בהחלט. הכי שווה האזנה!

 


השבוע העלתה דנה לב לרשתות החברתיות סרטון משותף שלה ושל חן כהן, לשיר - "שניים רוצים" אותו כתב והלחין כהן בעצמו. הביצוע פשוט יפייפה, הוא מיוחד כל כך ומבוצע בצורה פשוטה, עדינה, הקולות של השניים מתחברים זה לזה בצורה מושלמת. סך הכל שיר בהחלט טוב וגורם לרצות לשמוע עוד שירים של כהן. 

 

 

 
 

 

 

תגובות