עדי ביטי: "אני רוצה להתאוורר קצת בין השיעורים". צילום: אור אזולאי

עדי ביטי: "אני רוצה להתאוורר קצת בין השיעורים"

אחרי חודשיים של חופש מחר (ו') יגיע היום הגדול שבו, לצערנו או לשמחתנו, נחזור לבית הספר. לכבוד המאורע, תפסנו את עדי ביטי, שעל אף שהיא מחזיקה קריירת מוזיקה מצליחה, היא לא פוסחת על ההשקעה בלימודים

מחר כולנו, או לפחות רובנו, נמצא את עצמנו על כסאות בית הספר, מול לוח, שולחן ומורה. אך כשנחזור הביתה ונתעסק בחוגים, תחביבים וחברים, עדי ביטי, אחת הזמרות הצעירות והמצליחות בתקופה האחרונה במוזיקה הישראלית, תמשיך לעבוד על הקריירה שלה. תפסנו אותה לשיחה על לימודים, מוזיקה והשילוב בין השניים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


בתקופה האחרונה יצאו המון שיתופי פעולה בין זמרים. האם יש מישהו מיוחד שתרצי לשתף איתו פעולה?
"החלום שלי זה לשתף פעולה עם אריאנה גרנדה. כי חוץ מזה שהיא זמרת מטורפת, ווקאליסטית מדהימה ומוזיקלית בטירוף, היא נשמעת ממש טוב בלייב, והיא לא נופלת היא כלכך מחזיקה והיא אפילו עוד יותר מדהימה בלייב מאשר בשירים המוקלטים שלה שזה מדהים. אין הרבה זמרים שנשמעים טוב בלייב כמו שהם נשמעים באולפן בדרך כלל זמרים בלייב ממש נופלים . ואני נורא אוהבת אותה בכללי המוזיקה שלה מעולה והשירים שלה מדהימים".

 

A post shared by Adi Bity (@adi_bity) on

לפני חודש הוצאת את הסינגל "לא מקשיב לי". איך הייתה העבודה עליו?
"האמת שעל השיר הזה עבדנו המון זמן היו לו כמה הפקות לפני ההפקה הזו וחוץ מזה, העבודה על השיר הייתה מדהימה. אני הייתי שותפה בכתיבת המילים וזו הייתה חוויה מדהימה מבחינתי.זה היה כיף בטירוף. כל שיר והתקופה שלו וזו הייתה תקופה בפני עצמה, תקופה מדהימה".

אם כבר עבודה, בזמן שרובנו נהנים מהחופש את עובדת על הקריירה שלך. יש פעמים שזה מבאס אותך?
"ממש לא. אם זה היה מבאס אותי לא הייתי עושה את זה מההתחלה. אף אחד לא מכריח אותי לעשות את מה שאני עושה, לשיר ולהופיע, זה ממש לא המקום. להפך. אני לא מרגישה מבואסת מבחינתי החופש הגדול זה זמן שבו אני יכולה להשקיע עוד יותר במוזיקה שלי ובמה שאני עושה ואני מרוויחה בונוס כי יש לי את השגרה הרגילה, ואת הקריירה".

 

מחר חוזרים לבית הספר. איך מתוכננת להראות השנה שלך?
"אני מאמינה שהשנה הולכת להיות רבוייה גם בלימודים כי אין ברירה וזה י"א- זה בגרויות וזה המאני טיים, אבל במקביל אני מאמינה שאני אמשיך לעשות את מה שאני עושה. בנוסף, אין לדעת מה השנה מצופה לנו ואיזה פרוקייטים נקבל".

זה היה ככה גם בשנים קודמות. את עומדת בכל הלחץ הזה?
"השיטה בתכלס זה פשוט אחריות. זה לארגן את הזמנים ואת השעות ולדעת שאם אני עושה את מה שאני אוהבת זה יכול לדרוש ללכת לישון מאוחר בלילה לפעמים ולקום עוד יותר מוקדם בבוקר בשביל ללמוד. בבית ספר, חייב להשלים את החומר שאני מחסירה ומפסידה, כי כל חומר הוא כבר רלוונטי למבחנים והבגרויות ואסור לפספס כלום וחייב להשלים הכל. זו אחריות. לפעמים אני חוזרת הביתה בלילה אחרי יום קשה ובמקום ללכת לישון אני נשארת ללמוד וצריך בשביל זה הרבה כוח רצון והרבה מוטיבציה. כמו כן, אני צריכה להיות תלמידה טובה ואז לקבל את כל המסביב. אני חושבת שלימודים זה ממש חשוב ".

מה מצפה לנו ממך להמשך?
"אני יכולה לגלות לכם שבאמת ממש בקרוב יוצא לי עוד שיר, הוא כבר מוכן".

" זה המאני טיים" © צילום: סקייליין

שאלון בית הספר של פרוגי!!

מה המקצוע האהוב עלייך? "כימיה".
מה המקצוע השנוא עלייך? "לשון".
מה את מעדיפה לעשות בהפסקה, לשבת בכיתה או בחוץ? "בחוץ, עם חברות. אני ממש קפיץ. קשה לי לשבת בטירוף. אני רוצה להתאוורר קצת בין השיעורים".
איפה את מעדיפה לשבת בכיתה, מאחורה או מקדימה? " זה תלוי באיזה שיעור. בשיעורים שאני אוהבת אני שורה ראשונה באמצע".
מה עדיף, סיכומים מודפסים או בכתב יד? "ברור שבכתב יד".

מה השאיפות שלך לעתיד?
"בתכלס החלום באמת להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת שזה המוזיקה וזה המשחק. אבל אם חושבים בגדול, החלום הכי ענק זה לבנותקריירה בחו"ל, לצאת לאיזה סיבוב הופעות בכל העולם. אולי איזה סרט הוליוודי".

משהו שתרצי להגיד לגולשי פרוגי?
"תאזרו כוחות לשנת הלימודים שמתחילה מחר, תשקיעו, ושתהיה לכם שנה מוצלחת!".

תגובות