גיא ויהל: ״הוכיחו את מקומם כרוקסטארים של ישראל״. ספיר מלכי

גיא ויהל: ״הוכיחו את מקומם כרוקסטארים של ישראל״

צמד האמנים, גיא ויהל, הופיעו ביום חמישי האחרון באמפי שוני, במופע מלא אנרגיות ואמנים אורחים. מה חשבנו על ההופעה ולמה נתקפנו באכזבה גדולה כשהיא הסתיימה? ביקורת

את גיא ויהל הכרנו לראשונה בתוכנית הריאליטי "דה וויס" וכבר אז הבנו שפליטי ריאליטי הם לא הולכים להיות. מיד לאחר סיום העונה החלו השניים לעבוד במרץ על מוזיקה חדשה לקהל הישראלי. ונדמה שבמרוץ השנים, השניים הם בדיוק מה שהמוזיקה הישראלית הייתה צריכה. ביום חמישי האחרון הופיע הצמד במופע חדש ומסחרר באמפי שוני אל מול אלפי אנשים שרק חיכו וציפו להם, וגם אירחו כוכבים מיוחדים במיוחד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה פתחו השניים עם השיר "מרוב אושר" וזו פתיחה מדהימה להופעה, הקהל שהיה מחומם הצטרף לשניים בדיוק בזמנים הנכונים וביחד הם יצרו שילוב מושלם. ובסיום השיר פנה גיא אל הקהל בקריאת הערב טוב המסורתית, ומשם עברו לשיר "השמש עוד תזרח" שהמשיך את הפתיחה המעולה שנתנו השניים. 

לאחר הפתיחה האנרגטית הזאת, פנה יהל אל הקהל וסיפר שהם מתרגשים להיות פה, ודיבר על ההתרגשות של סיום החופש הגדול ואמר שבדיוק לפני 20 שנה, הוא וגיא נפגשו לראשונה בפנימייה שהיו בה. ומשם המשיכו לשירים: "תאמין", "תראי אני אוהב" ו"הכל יכול לקרות". האפקטים שקישטו את השירים רק הוסיפו לאווירת המסיבה שהייתה שם. ובאותם רגעים השניים הראו יכולות ווקאליות ונגינה מדהימות. 

לאחר תחושת המסיבה שהיינו בה, נתקפנו רוגע עם השיר "שעות של אמת" שלמרות שהיה רגוע, הקהל עדיין שיתף איתם פעולה ויצר רגע של אינטימיות בינם לבין הקהל. 

"רגע של אינטימיות בינם לבין הקהל" © ספיר מלכי

ואם חשבנו שההופעה הגיעה לשיא, טעינו. השיא הגיע כשארקדי דוכין ומיכה שטרית עלו לבמה לבצע כמה מהלהיטים שלהם כמו: "דקה אחת שפויה", "זקוק לך", "היא לא דומה" ו"מסמרים ונוצות" הרביעייה נתנו ביצועים טובים, ויצרו רגע קסום כשאמני הרוק של אז התאחדו עם מי שנחשבים היום דור ההמשך שלהם. 

"רגע השיא של ההופעה" © ספיר מלכי

 מיד לאחר ירידתם מהבמה של ארכדי ומיכה, החלו לבצע את השיר "היא לא רוצה לחזור" שנחשב לאחד הלהיטים שלהם. ובסיום השיר סיפר הצמד על מפגש מוזיקלי שעברו בעבר עם עידן רייכל כשהיו ילדים בפנימייה, מה שהוביל אותם בעתיד ליצור את השיר "שמיים בוערים", הביצוע של השיר היה מרגש והסיפור שמאחוריו גרם לנו להתחבר אליו אפילו עוד יותר. 

לאחר שני השירים העלו השניים את הצמד הכי מעניין שנוצר בישראל, לולה מארש. והקהל לא נשאר אדיש, הרביעיה החלה לבצע את הלהיטים של הצמד כמו: "Wishing girl", "Youre mine", שיתוף הפעולה בין הקהל לצמדים היה מעולה, לולה מארש הוסיפו את הגוון המיוחד שלהם וביחד עשו כיף גדול על הבמה שהורגש גם אצל הקהל.

"לולה מארש הוסיפו את הגוון המיוחד שלהם" © ספיר מלכי

 עם ירידתם מהבמה של לולה מארש, עשו גיא ויהל קאבר מיוחד במיוחד שזרק אותנו לרוק של הניינטיז. עם קאבר לשיר "Living on a prayer" של להקת הרוק הנצחית, בון ג'ובי. השניים נכנסו לנעליים גדולות, אבל הצליחו למלא אותן בכישרון וביכולות שלהם. ומשם המשיכו הצמד עם השיר "בא לי לדבר" שהקפיץ את הקהל ונתן תחושה של מסיבה ענקית באותם הרגעים. 

תחושת המסיבה לא נשארה ליותר מידי זמן, ומיד לאחר הביצוע הסוער נותר רק יהל על הבמה כשהוא שר את "בואי אהבה" בליווי גיטרה אקוסטית וכשגיא מנגן לצידו בתופים. הביצוע שלו היה מעולה, ונתן הרגשה כאילו אנחנו נמצאים רק איתו ועם הגיטרה ולא באירוע המוני. אבל דברים טובים לא נמשכים לזמן רב, ואת ההופעה חתמו השניים עם הלהיט הכי גדול שלהם: "רצים באוויר". הביצוע היה מדהים, השניים נתנו את כל האנרגיות שלהם בביצוע שלו וכך גם הורגש. 

ההופעה של גיא ויהל באמפי שוני הייתה יותר ממדהימה, השניים הוכיחו את מקומם כרוקסטארים של ישראל, נתנו ביצועים שלא ייבישו אף אמן בישראל. האמנים האורחים נתנו וויב טוב והביאו איתם את הסגנון הייחודי שלהם. ורגע האכזבה היחיד שהיה במהלך ההופעה, היה כשהיא הסתיימה. הם צלחו את המופע החדש, והציבו רף חדש וגבוה. 

"רגע האכזבה היחיד היה כשההופעה הסתיימה" © ספיר מלכי

 

תגובות