הכירו את: "אני מקבלת כל ביקורת ולומדת ממנה". צילום: יח"צ

הכירו את: "אני מקבלת כל ביקורת ולומדת ממנה"

כמו בכל שבוע אנחנו מכירים לכם זמרים חדשים שאתם חייבים להכיר, הכירו את ליטל, זמרת פופ בתחילת דרכה שרוצה להגיע רחוק

ליטל היא זמרת פופ שרק רוצה לטרוף את עולם המוזיקה. קהל היעד שלה הוא בעיקר נוער. לאחרונה הוציאה שיר חדש בשם "כמה" בו משתתף מוני מושונוב. היא בת לאב שחקן אבל דווקא כיוונה מגיל מאוד צעיר לעולם המוזיקה והיום, שואפת הכי גבוה שאפשר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"אני מתעסקת במוזיקה כבר מגיל קטן. כשהייתי בבית ספר היסודי הייתי בכל מיני להקות נוער, אמא שלי תמיד חיפשה למה לרשום אותי. מגיל קטן נכנסתי לעולם הזה. תמיד אהבתי לשיר, זה פשוט היה אצלי בלב. בנוסף, ניגנתי בפסנתר אבל פחות אהבתי את זה. תמיד הייתי מחפשת תירוץ לא להגיע לשיעור". מוסיפה,
"תמיד הייתי מקשיבה למוזיקה, הייתי שרה ומופיעה בכל הזדמנות שניתנה לי. זה משהו שתמיד היה בי ומאז ומתמיד ידעתי שזו הדרך שאני רוצה לעצמי". מוסיפה, "אף פעם לא הייתה תקופה שזה דעך או נעלם".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"אני מאוד אוהבת להופיע. זה מאוד כיף להיות מול קהל שאוהב ומקשיב לך ושאוהב את המוזיקה שלך. כיף לי לראות שמקשיבים לי ורוצים לראות מה אני מציגה, זה מרגש אותי. לא משנה באיזו הופעה מדובר. זה פשוט מרגש אותי שאנשים באים אליי ואומרים 'אהבתי את מה שעשית' וכדומה. זו הגשה שממלאה אותי מבפנים. זה אומנם לא שירים שאני כתבתי והלחנתי,  בקרוב גם זה יגיע. אבל זה לא משנה את ההרגשה המדהימה".

לאחרונה הוצאת את הסינגל שלך "כמה" איך הייתה העבודה עליו?
"פשוט מדהימה, היה ממש ממש כיף. זה אמנם מאוד קשה להרכיב את הדברים האלו לבד. זה מאמצים שצריך לעמוד בהם. אני בניתי את ההפקה, אני הייתי אחראית על הכל ועשיתי את הדברים לבד. זה מאוד קשה וזה לקח זמן אבל זה היה שווה את זה. בחרתי באנשים שהיה לי כיף לעבוד איתם, באמת אנשים מדהימים. הם מקצוענים והם הביאו איתם אנרגיה מדהימה. אין דרך להגדיר את כל מה שעברנו ביחד. זו הייתה דרך מדהימה".

 

מה המקום שהכי היית רוצה להופיע בו?
"כרגע השאיפה שלי היא להתחיל להופיע במקומות ושזה מה שאני אעשה בחיים. ברור שהייתי רוצה שהגיע גם לחוץ לארץ ולכל מיני מקומות גדולים. למשל, אם זה להופיע פה בארץ בקיסריה, אין דבר שיספק אותי יותר מזה. אבל זה לא בהכרח חייב להיות מקום גדול, זו יכולה להיות הופעה בבר מסויים, עם קהל שיתחבר למה שאני עושה וזה יהיה הכי מרגש בעולם. זה לא הגודל של המקום שמושך אותי. אבל אין ספק שהייתי רוצה להגיע למקומות עם הבמות הגדולות".

מי המודל לחיקוי שלך?
"גדלתי על כריסטינה אגילרה, מאוד אהבתי את השירים שלה ואת הקול שלה בעיקר. גדלתי גם על ביונסה, כבר המון שנים שאני עוקבת אחריה ואני מאוד אוהבת את מה שהיא עושה. מעבר לזה, אני באה מעולם הג'אז, אז אני מאוד אוהבת את אלה פיצ'ר, את אלה סימון וכדומה. אני לוקחת מהן דוגמא כל הזמן. יש המון רגש במה שהן עושות, אלו הדברים של פעם. למדתי המון מעולם הג'אז ואני מקבלת השראה מהמון מקורות".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?
"פופ משולב עם R&B, זה סגנון שהקשבתי לו המון שנים ואני מאוד מתחברת אליו. בעיניי היום הכל משולב, פופ ים תיכוני וכו'".

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט במי היית בוחרת?
"מהזמרים בארץ הייתי בוחרת את שירי מימון, מהזמרים בעולם לחלוטין הייתי בוחרת את ביונסה, זה החלום. אני מאוד אוהבת את מה שהיא עושה, אם זה השירים שהיא שרה או איך שהיא שרה. יש לה שירים ברמה מאוד גבוה". מוסיפה, "שמעתי אותה בלייב בהופעה והיא מהממת. היא פרפורמרית טובה, היא רוקדת מצויין, יש בה הכל".

איך הקרובים אלייך קיבלו את זה שאת רוצה להיות זמרת?
"אני שומעת המון ביקורות. כל מי שסבב אותי במהלך החיים שלי ידע שזה החלום שלי. אבל יש הבדל בין לראות את זה כפנטזיה לבין באמת ללכת ולעשות עם זה משהו.זה לא פשוט, העולם הזה מאוד קשה. הרבה אנשים פנו אליי ואמרו לי 'וואו את ממשיכה עם זה, כל הכבוד' וזה כיף שאנשים אומרים לי 'אנחנו מאמינים בך'. גם אנשים שהכרתי פעם פונים אליי ותומכים. עם זאת, במהלך החיים יצא לי לשמוע המון זמרות שבעיניי הן פשוט מדהימות ואמרתי לעצמי 'למה הן לא עושות עם זה כלום?' יש כל כך הרבה מקרים כאלה והחלטתי שאין מצב שאני לא אעשה עם זה כלום". מוסיפה, "ברור שיש גם את התגובות הפחות טובות, זה בסדר גמור מבחינתי. אני לא מצפה שכולם יאהבו את מה שאני מביאה, אני מאוד פתוחה לביקורת, בסופו של דבר זה משהו טוב שרק מלמד אותי. יש לי עוד דרך ארוכה לפני, זה בחיתולים כרגע".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"אני מאחלת לעצמי להצליח בתחום, להגיע לדברים גדולים ולהתפרנס ממוזיקה. אני רוצה שזה יהיה מה שאעשה כל החיים שלי. השאיפה שלי היא שזו תהיה העבודה העיקרית שלי. אני רוצה שיהיה לי את הקהל שלי שיגיע להופעות ויאהב את מה שאני עושה, אין דבר יותר מדהים מזה".

 

 

תגובות