REDSTOCK FESTIVAL: מיטב האומנים בהופעה בלתי נשכחת. צילום: אורית פניני

REDSTOCK FESTIVAL: מיטב האומנים בהופעה בלתי נשכחת

במוצאי שבת נערך הפסטיבל המיוחד "REDSTOCK FESTIVAL" בו התארחו מיטב האומנים הישראלים שבתחום כבר מספר רב של שנים, אז מה חשבנו על ההופעה? ביקורת

במוצאי שבת נערך ה-"REDSTOCK FESTIVAL", במסגרתו להקת הבובות הכי פרועה, "רד בנד", אירחה את מיטב האומנים המקומיים, בניהם: ג'יין בורדו, אמיר דדון, אהוד בנאי, הדג נחש, שפיטה וברי סחרוף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הפסטיבל כולו הוא מחווה של סולן הלהקה, רד, לפסטיבל המפורסם - וודסטוק. רד תמיד חלם להביא את אווירת המוזיקה והאהבה החופשית לארץ הקודש ובסוף השבוע האחרון חלומו סוף סוף התגשם.

© אורית פניני

ראשונים שעלו לבמת ה- "REDSTOCK FESTIVAL" היו ג'יין בורדו עם "איך אפשר שלא להתאהב", ואף ביצעו יחד עם רד בנד את "Coming Home". אחריהם עלה אמיר דדון, שיחד עם הלהקה לא היו סגורים איזה שיר יבצעו, ובסוף זה שנבחר הוא "Running" של קווין בי. לאחר הביצוע המופלא שלא נופל מהמקור, דדון ביצע את "עוד נוסעים", שירו של אהוד בנאי, כשקולו נשמע ברקע, קישור נחמד כיוון שאחריו בציעו בנאי ורד יחד את "Diamond" של ריהאנה בלחן מיוחד שאופייני לזמר.

שפיטה עלתה לבמה עם "Sorry" במקצב מזרחי ומיד אחריה, ביצעה הלהקה את "I Want Somebody To Love Me" של בוי ג'ורג. אחרון האמנים שעלה לבמה היה ברי סחרוף שפתח ב- "Sweet Dreams" עם רד ופיליפ, יחד עם סולו גיטרה חשמלית, המשיך ל"כמה יוסי", ובסוף ביצעו את "Crazy", ו "Hero".

© אורית פניני
© אורית פניני

לאורך כולה ההופעה המוזיקה והאווירה זרמו וללא ספק נראה כי הקהל, שהיה לאורך כל ההופעה על הרגליים ושר יחד עם האומנים את מיטב השירים, נהנה ובהחלט ספג את אווירת הפסטיבל

תגובות