אז והיום: המקבילים של הזמרים מפעם להיום. דביר כחלון

אז והיום: המקבילים של הזמרים מפעם להיום

לא מעט יוצא לנו לחשוב על הדמיון בין זמרים של אז והיום, כמה זמר אחד מזכיר לנו אחד שהיה פעם, אז מי המקבילה של עדן בן זקן? ומי של רוני סופרסטאר?

 
יש המון במשותף לזמרים מסוימים של פעם ושל היום, זה יכול לבוא לידי ביטוי במראה, בסגנון השירה, בסיפור החיים, בסגנון הכתיבה או אפילו בטייפ שנוצר סביבו. לכן, הכנו לכם את רשימת הזמרים המקבילים של פעם ושל היום.
 

דנה אינטרנשיונל מול חובי סטאר

דיווה! בשנת 1998 זכתה דנה באירוויזיון כאשר ייצגה את מדינת ישראל. בין להיטיה הגדולים תוכלו למצוא את השיר: ״diva" שזכה לפרסום רב בזמנו. הגרסא העכשווית לדנה הוא לא אחר מאשר חובי סטאר, חובי ייצג את ישראל באירוויזיון בשנה שעברה (2016) עם הלהיט שלו ״made of stars״. בנוסף לארוויזיונים ולכבוד שהביאו למדינה, השניים השתתפו בהצגות ילדים אהובות.
 
 
 
 

שרית חדד מול עדן בן זקן

שיא הצלחתה של שרית חדד הייתה בתחילת שנות האלפיים. שנת 2003 זכתה חדד בטקס ״נבחרי הילדים״ של ערוץ הילדים בתואר ״זמרת השנה״. בנוסף, השתתפה שרית במספר פסטיבלים בעבר. אחד מלהיטיה הגדולים: ״קצת משוגעת״. הגרסא העכשווית של שרית היא ללא ספק הזמרת האהובה, עדן בן זקן. פריצתה של עדן הייתה בתכנית ״x factor" שם הגיעה למקום השני והמכובד בתחרות. כמו כן, הייתה מועמדת פעמיים בקטגוריית ״זמרת השנה״ בנבחרי הילדים, הוציאה אלבום חדש והופיעה בקיסריה. שתי הזמרות תפסו תאוצה רבה בקרב הזמר הים תיכוני.
 
 
 
 

 

רוני דואני מול עדי ביטי

רוני דואני, הידועה יותר בתור ״רוני סופרסטאר״ הייתה נסיכת הפופ של תחילת שנות האלפיים. בזכות תפקידיה הגדולים בתור שחקנית טלוויזיה, זמרת וכוכבת פסטיגלים, זכתה לתואר ״נסיכת הפופ של ישראל״. בנוסף, הנחתה דואני את התכנית ״המקום האמיתי.״ לצד מנחים אחרים כגון: טל מוסרי. אחד מלהיטיה שהיו הצלחה היסטירית ״סוכרייה״. הגרסא העכשווית של דואני היא אחת מזמרות הפופ המצליחות כיום, עדי ביטי.  את עדי גילינו בשנת 2011 בתכנית ״בית ספר למוזיקה״. ומאז רק פורחת, השתתפה במחזמר ״ספר הג׳ונגל״ ובנוסף, הנחתה עדי את התכנית ״צ׳מפיונסניק״ לצד טל מוסרי (מקבילה כבר אמרנו, לא?)
 
  
 

ג׳סטין טימברלייק מול הארי סטיילס

ג׳סטין רנדל טימברלייק הוא זמר פופ והיפופ, שחקן ומפיק מוזיקלי אמריקאי. בתחילת הקריירה המוזיקלית שלו הצטרף ללהקת ״אן סניק״. מיד לאחר פירוק הלהקה הקליט את אלבום הסולו הראשון שלו שיצא בשנת 2002. הגרסא העכשווית של טימברלייק הוא הזמר וכותב השירים הידוע, הארי סטיילס. אשר מוכר בתור חבר לשעבר בלהקת ״One direction״.  לראשונה, סטיילס היה חבר בלהקת ״white eskimo". ובשנת 2010 , נבחן לבד לריאליטי השירה, אקס פקטור הבריטי. שני הזמרים מוכרים לנו בתור מנהיגי להקות שיצאו לקריירת סולו מלהקה.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות