החלום התנפץ: אאוחניה ביטלה את ההופעה בישראל. צילום: רפי דלויה

החלום התנפץ: אאוחניה ביטלה את ההופעה בישראל

פרסום ראשון: אחרי שבשבוע שעבר חשפנו כי מתקיימים מגעים להופעה עם נועה קירל בסוכות, כעת נודע לפרוגי כי החלום נגוז ואאוחניה החליטה לבטל. כל הפרטים

אחרי שחשפנו לכם בפרסום ראשון בשבוע שעבר כי מתקיימים מגעים על מופע משותף של כוכבת "כמעט מלאכים", אאוחניה סוארס, לבין הכוכבת המקומית / נועה קירל, כבר בחג סוכות הקרוב, כעת נודע לנו כי ההמופע המיוחל מתבטל באופן סופי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במופע שתוכנן להתקיים ב"היכל מנורה", אאוחניה וקירל היו אמורות להופיע מופע שכולל בתוכו שירים מ"כמעט מלאכים" ואף ביצועים משותפים בעברית לכמה מהשירים של קירל. הקשר נוצר בעקבות מפגש המעריצים בישראל שהתקיים בביקור האחרון של סוארז בארץ בחודש שעבר. קירל הגיעה למפגש דרך פרוגי ושם הוסבר לאאוחה כי קירל היא אחת הכוכבות הגדולות בישראל ושהיא אף חיממה את לאלי, החברה מימי הטלנובלה.

נועה פוגשת את אאוחה. צילום: משה אבוטבול
 

אך לצערם של המעריצים, המופע המתוכנן לא ייצא לפועל ולא בגלל עניינים טכניים או חוזה שלא צלח, אלא בגלל ענייני בריאות. סוארז נמצאת כרגע בחודש הרביעי להריונה (השני במספר) והיא החליטה לבטל באופן סופי את הכל בעקבות חשש שלה לעלות להופיע ולפזז על הבמה מלאת הפופ.

בביקור בכותל
בביקור בכותל © אינסטגרם
אאוחניה בראיון לפרוגי. כתבת: חן אביב | צילום ועריכה: משה אבוטבול | מתרגמת: יובל כוכבי
 

הכוכבת הארגנטינאית הבטיחה מספר פעמים בביקור האחרון שהיא עוד תשוב לישראל וכי היא מחוברת ואוהבת את הקהל כאן, כך שגם אם זה לא יקרה הפעם - אנחנו בטוחים שהיא עוד תשוב, בדיוק כמו שאומר השיר המפורסם שביצעה בעבר.

תגובות