סיכומוזיקלי: אליעד וחנן במשאפ ואלבום הופעות של עומר אדם. צילום: שרון רביבו

סיכומוזיקלי: אליעד וחנן במשאפ ואלבום הופעות של עומר אדם

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: אביב גפן בשיר אישי ומרגש במיוחד, עומר אדם מוציא אלבום הופעות וחנן בן ארי ואליעד נחום במשאפ מגניב במיוחד

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם - אלבום | "אחרי כל השנים"

כבר שנים שעומר אדם הוא אחד הזמרים המצליחים במדינה, הוא הוציא חמישה אלבומים מתוכם יצאו להיטים רבים בינה כמו "אחרי כל השנים", "מודה אני", "בניתי עלייך", "בוקרשט" ועוד. בנוסף, זכה בפרסים ותארים ואף הופיע על הבמות הגדולות בארץ. 

האלבום החדש שלו הוא בעצם אלבום הופעה שאוסף את הלהיטים הגדולים של אדם לאלבום אחד עם מעט שינויים שהופכים את השירים לטובים וכיפים אפילו עוד יותר. אז אמנם השירים הם שירים ישנים ומוכרים של הזמר אבל דווקא בגלל זה האלבום מוצלח. אנחנו מקבלים את השירים בגרסת ההופעה ולא בגרסת האולפן הנקייה. סך הכל, אלבום טוב שכיף להאזין לו, גם מבחינת בחירת השירים וגם מבחינת הביצוע הכולל. 

 לסיכום: בחירות מצוינות באלבום מעולה ★★★★★

 

אביב גפן "נדנדה"

אביב גפן הוא ללא ספק אחד הזמרים והיוצרים היותר מעורכים ומוכרים בתעשיית המוזיקה הישראלית. השבוע הוציא גפן סינגל חדש - "נדנדה" אותו הוא מקדיש לבנו דילן. את הסינגל כתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקלית גפן בעצמו וזהו השיר הראשון אותו הוא מקדיש לבנו הבכור דילן. השיר מרגש, הוא אמיתי ומרגיש ממש כמו ברכה אחת ארוכה עם לחן. בנוסף לשיר המרגש מצטרף גם קליפ בשהתתפות דילן וכל הסיפור הופך למרגש עוד יותר. סך הכל סינגל מוצלח, הוא מרגש ומרגיש כי זו הפעם הראשונה בה אנו נחשפים לטקסט כל כך אישי ומשפחתי מגפן.

לסיכום: מצוין ומרגש ★★★★★

 

רבע לאפריקה - "אותו סיפור"

"רבע לאפריקה" היא להקה יחסית חדשה שסביר להניח שלא יצא לכם לשמוע עליה יותר מידי וזה לגמרי בסדר. אבל, זה בדיוק הזמן שלכם להכיר אותם קצת יותר טוב. עד כה הספיקה הלהקה הצעירה להוציא את הסינגלים "הלייבק", "תהביל תירבח", "גם כי אלך" ו"אהבת חינם", בנוסף ביצעה את "התחלה חדשה" לצד אליעד נחום לקראת פתיחת תאגיד השידור "כאן".

הסינגל החדש "אותו סיפור" נכתב והולחן על ידי אליסף בשארי ויקיר ששון כאשר ששון לקח חלק גם בהפקה המוזיקלית בשיר. השיר טוב, הוא מתחיל בצורה מצוינת וסוחפת, הוא מסקרן ומעלה חשיבה על המילים והלחן אך משהו בשיר לא מסתדר לנו עד הסוף. הוא טוב, אפילו טוב מאוד, אך משהו שם באיזור האמצע גורם לחוסר הבנה, יש אובר מנגינה בלי מילים דבר הגורם לפעמים (במקרה הזה למשל) לחוסר הבנה ואיבוד עניין. 

לסיכום: שיר טוב אך יכלו יותר ★★★

 

שווה האזנה:

השבוע נסע הזמר איתי לוי לעשות קצת שמח לחיילי גבעתי, הזמר הופיע בפני החיילים. לוי, העלה לחשוב האינסטגרם שלו סרטון בו שר איתם את "פרח בשממה" כשכומתת גבעתי מונחת על ראשו, ואילו הם נראו די מאושרים מהופעה.



חנן בן ארי יצר משאפ מוצלח במיוחד ביחד עם הזמר אליעד נחום.הם שרים את "תותים" ו"מתוק כשמרלי". החיבור בין השירים הוא לא פחות ממצויין ובכלל השילוב בין השניים הוא די קסום. משאפ מוצלח וכיפי במיוחד! והאמת הם זרקו פה איזה רעיון לשיתוף פעולה שיכול להיות מוצלח במיוחד. אז אין ספק שממש שווה לכם להאזין.

גיא ויהל הופיעו ביחד עם יובל דיין באמפי שוני, כחלק מהמופע המשותף שרו יחד את "רצים באוויר", את הביצוע העלה יהל לחשבון האינסטגרם והאמת הוא גרם לנו ממש לקנא שלא היינו שם! הביצוע נשמע מצוין וכך גם שילוב הקולות של השלושה זה עם זה, אז שווה לכם לשמוע ולצפות! 

 

A post shared by Yahel Doron (@yaheldoron1) on

תגובות