ספיישל סיכומוזיקלי: הביצועים המיוחדים מהשנה האחרונה.  צילום: יחסי ציבור

ספיישל סיכומוזיקלי: הביצועים המיוחדים מהשנה האחרונה

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור מוזיקלי מיוחד לכבוד ראש השנה עם סרטוני השירים שאתם פשוט לא יכולים לפספס מהשנה החולפת!

בכל שבוע אני מביאה לכם את הסינגלים שאתם פשוט לא יכולים לפספס, השבוע, לכבוד ראש השנה החלטתי להביא לכם את סרטוני המוזיקה מהרשתות החברתיות שאתם פשוט לא יכולים לא לשמוע, מוכנים? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רוני דלומי

הזמרת רוני דלומי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה ביצוע מיוחד לשיר "איש של לילה" מתוך הופעה לחיילים מחיל משאבי האנוש בלטרון. בסרטון רואים את החיילים שרים לצידה של דלומי ונראה כי ההנאה הגדולה באה משני צידי ההופעה המיוחדת. לגמרי שווה לכם לצפות!

הראל סקעת

השנה הוציא הזמר הראל סקעת אלבום אוסף.לרגל חגיגת עשור במוזיקה הישראלית, כחלק מהשקת האלבום הופיע סקעת ב"האנגר 11". סקעת העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מרגש במיחד מהמופע בו שר את "משהו ממני" סשיר ירד סקעת מהבמה וחיפש את בן זוגו - עידן רול כדי להקדיש לו את השיר המרגש. לגמרי סרטון שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס. פייר, מרגש במיוחד!

 
סטטיק ובן אל תבורי

סטטיק ובן אל תבורי סיפקו לנו השנה להיטים, הופעות ענק, זכיות בפרסים נחשקים וכמובן שגם לא מעט סיפורים. באחת ההופעות שלהם השנה שרו השניים המצליחיל את הלהיט שלהם - "זהב". הביצוע נראה אנרגטי במיוחד כיאה לשני הכוכבים הגדולים וכך נראתה גם ההנאה של הקהל המאושר ששר ורקדו לצלילי הלהיט הגדול.

 

בת-ים, תודה רבה לכם יא מהממים. נהניתי בטירוף ❤️🔥

A post shared by סטטיק (@static_official) on

דוד מזרחי

התרגלנו לרמיקסים, ביצועים שקטים, ריקודים ומחוות שונות, אבל אז הגיעה הגרסה המזרחית של "טודו בום" ליוטיוב והצליחה לגרום לנו להשאר בפה פעור ולהתמכר לקולו של נער מיוחד ומדהים בשם דוד מזרחי שהכניס צבע אחר בלהיט שהיה עד כה במקצב ברזילאי.

 


סמ"ר ג'וזף (יוסף) גדג' וריטה

העמוד "חיילים מצייצים" העלו לחשבום האינסטגרם שלהם ביצוע מרגש ומיוחד של הזמרת ריטה ושל החייל יוסף גדג', בביצוע המשותף שרו השניים את אחד השירים היותר מוכרים של ריטה - "מחכה", הביצוע מצוין, נעים לשמיעה ובעיקר מרגש וזהו ללא ספק אחד הביצועים היותר מוצלחים שיצא לי לשמוע לשיר הזה. 
 

ביצוע לשיר ״מחכה״ עם ריטה. Joseph Guedj @noy_ezra_

A post shared by חיילים מצייצים (@idftweets) on

דנה לב ודין גרבר

כוכבי הסדרה "כדברא" - דנה לב ודין גרבר העלו לחשבון האינסטגרם סרטון מיוחד בו הם ביצעו את השיר "26" של הזמר נתן גושן, בנוסף לביצוע המעולה שלהם גילינו גם את יכולת הנגינה של דין אשר ליווה את הביצוע של השניים בגיטרה שלו. סך הכל ביצוע מוצלח במיוחד של השניים המוכשרים.

 

תגובות