הקול עובר במשפחה: האחים המוזיקליים של הזמרים. צילום מסך מאינסטגרם

הקול עובר במשפחה: האחים המוזיקליים של הזמרים

הם זמרים מצליחים ומוכרים אך מה קורה כשגם האחים שלהם מוכשרים לא פחות? הכנו עבורכם את רשימה האחים המוכשרים של הזמרים המצליחים

הם שורפים את הפלייליסטים והצפיות וחלק מהמוזיקה המקומית אך האם גם ידעתם שהאחים שלהם זמרים לא פחות טובים מהם, מסתבר שהמושג "הכל עובר במשפחה" מתאר בדיוק את הסיטואציה הזו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נדב דלומי, אחיה של הזמרת והתלתלים

את רוני דלומי הכרנו כאשר הייתה בת 17 בעונה השביעית של "כוכב נולד" שם זכתה במקום הראשון. מאז שיחררה דלומי שלושה אלבומים ובקרוב גם נזכה לשמוע את אלבומה הרביעי. אחייה של דלומי - נדב, הוא עורך דין במקצועו אבל גם מוזיקאי וזמר. יש לו כבר שני אלבומים והוא הגיע גם לפלייליסט לילה של גלגלצ עם שירו "DANCING QUEEN", ישנו גם שיתוף פעולה בין האחים כאשר באלבומה השני של רוני הוא הלחין את מילותייה לשיר האהוב "מי אמר".

 

רון בוחבוט, אחיה הגדול של אגם בוחבוט

אגם בוחבוט נכנסה לחיינו כשהייתה ילדה די קטנה ולקחה חלק ב"בית ספר למוזיקה" שם גם זכתה כתלמידה המצטיינת של המחזור. מאז הספיקה להוציא סינגלים מצליחים במיוחד בינהם: "כמו בריו", "הקצב של העיר" ועוד'. אחיה הגדול, רון בוחבוט הוא זמר מוכשר בפני עצמו. הוא השתתף בראליטי "הכוכב הבא", הוציא בשנים האחרונות מספר שירים: "מתי", "את הרי יודעת", "האור בעיניי" ועוד'. אז אין ספק שיש לא מעט כישרון במשפחת בוחבוט הקטנה. ופייר, אנחנו ממש לא נתנגד לאיזה שיר משותף של השניים.

 

עופרי קירל, אחיה הגדול של נועה קירל 

נועה קירל היא אחת הזמרות הגדולות של הזמן האחרון עם להיטים גדולים ומיליוני צפיות ביוטיוב, לפני מספר חודשים אחייה של קירל - עופרי, הוציא את שירו הראשון בקריירת המוזיקה שלו, שיר ראפ מגניב שמאוד שונה מסגנונה של קירל. השניים גם הופיעו ביחד בעיר הנוער בחיפה בסוף הקיץ הקרוב והראו לנו איזה חיבור מדהים יש ביניהם.

עופרי קירל בראיון. כתב: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון |
 

עדי דיין, אחותה הכמעט תאומה של יובל דיין

יובל דיין היא מסוג הזמרות שקשה לשכוח, היא נכנסה לחיינו כשהשתתפה בראליטי "the voice" שם הגיע לשלב מתקדם עד שפרשה במפתיע. מאז היא הספיקה להוציא שני אלבומים מצליחים, להופיע בכל פיסה בארץ ולזכות בתארים נחשקים. מסתבר כי אחותה הקטנה, עדי, יודעת לשיר לא פחות טוב ממנה. עדי נוהגת להעלות סרטונים לחשבון האינסטגרם שלה בהם היא שרה ומנגנת על גיטרה, האמת, הופתענו והתרגשנו במיוחד! עדי שרה מצוין! והאמת שהיא די מזכירה לנו את יובל (ולא רק בתלתלים).

אלעד תבורי, אח של בן אל תבורי

מעבר לזה שכל אחד במשפחה הזאת נולד עם קול זמיר, אחד מאחיו הצעירים של בן אל תבורי הוא אלעד, רק בן 18 וכבר הוציא שיר לפני מספר חודשים עם פלג ואלון שנקרא "סיפור שעבר", מאז הפסיק להתחתן ולהתגייס לצבא. משפחת תבורי היא מאוד מוזיקלית כמו שכולנו יודעים ואצלם המוזיקה עוברת בדם ומרגישים את זה אצל כל אחד ואחד מהם.

 

גל אדם, האח הקטן של עומר אדם

האח הגדול הוא אחד מהזמרים האהובים בישראל, רק השנה הוא לוהק למופע חנוכה הגדול עליו ירוויח לא מעט - מה שמעיד על עוד סמל סטטוס שלו בהצלחה, אך גם האח הקטן יותר, גל, מתחיל את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה, בדיוק כמו האח הגדול. לא מזמן פתח אדם הקטן חשבון יוטיוב אליו החל לעלות קאברים ושירים. מעניין מתי יגיע הדואט.

 

אלה פלס, אחותה של קרן פלס

קרן פלס היא אחת הזמרות היותר מצליחות שיש לנו כאן, היא הוציאה שישה אלבומים, כתבה שירים לאמנים שונים, זכתה במגוון תארים ואף משמשת כשופטת בראליטי "הכוכב הבא". אחותה, אלה פלס השתתפה בראליטי המקביל לקרן - "X Factor", בנוסף התארחה בהופעה אצל אחותה קרן. האמת, שתיהן מוכשרות במיוחד ואנחנו יותר מנשמח לשיתוף פעולה משפחתי בינהן.

 
תגובות