סקאוטר: תפנו מקום לדבר הבא של עולם ההיפ הופ. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: תפנו מקום לדבר הבא של עולם ההיפ הופ

את שמו אתם בטח עדיין לא מכירים אבל בסצנת ההיפ הופ הוא מתחיל להתגלות ככוכב החדש בעיר. ברזומה הקצר הוא הספיק לשתף פעולה עם כמה מהשמות החמים שיש בתעשייה, וכעת עומדת השאלה האם קאליד הוא הדבר הבא של עולם ההיפ הופ?

לפני כשבוע סיפרנו על כוכבת דיסני לשעבר ברידג'יט מנדלר, והשבוע נכיר לכם את אחד הדברים החמים של תעשיית ההיפ הופ.  שמו הוא קאליד, והוא מחזיק תארי פלטינה ביד, אלבום והצלחה בין לאומית יחד עם מעל ל-100 אלף מכירות בין שבוע ולא מעט צפיות ללהיטים הגדולים שלו ומבניהם ניתן למצוא את "Location" שהגיע אף למקום ה-16 במצעד הבילבורד האמריקאי. ועל פניו מדובר באחד השמות הלוהטים בעולם המוזיקה אך עדיין הוא לא מצליח לקבל הכרה בעולם ההיפ הופ המודרני. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בתחילת מרץ שיחרר קאליד את אלבום הבכורה שלו "American Teen" שזכה להצלחה רבה עבורו ואף זכה שלוש פעמים בתואר זהב האלבום מכיל את כל סגנונות ההיפ הופ ואף מעורבב עם R&B שללא ספק מביאים טעם חדש מעולם חדש, הוא ללא ספק הצליח למכר אותנו לסינגלים "Hopeless" ו "Young Dumb & Broke" שזכו אף הם להצלחה לא פחות טובה מהסינגל בכורה, בנוסף באלבום תוכלו לשמוע שירים לא פחות טובים מהם כמו "8Teen" ו "Keep Me" ואף "Saved" שקיבל הערכה רבה באמצעות היוטיוב עם 33 מיליון צפיות. 
 
 
 
את נקודת הציון החשובה שלו עשה כשהשתתף בסינגל של ענק המצעדים והמוזיקה האלקטרונית, קלווין האריס, ואף פתח את אלבומו החדש עם הסינגל "Rollin" יחד עם פיוצר, זו לא הציון דרך היחיד שקיבל, קאליד אף זכה בפרס אמן הפריצה של השנה בטקס הפרסים של אם טי וי בקיץ האחרון. 
 
 
 
אנחנו ללא ספק מריחים את ההצלחה שמחכה לקלאיד בהמשך הדרך, והפריצה שלו כבר קרתה השאלה מתי היא תתפוס תאוצה וקאליד לא יהיה הדבר החדש אלא הדבר הבא בעולם ההיפ הופ. קאליד ללא ספק ההגדרה לאמנים שצריכים להתגלות בפני קהל רחב של אנשים ועושים זאת לאט לאט ובדרכם הכובשת. 
 

 

תגובות