טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שירי מימון. אודליה גל

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שירי מימון

הפעם בטור השבועי שלנו, בו אנחנו בוחרים את השירים הטובים ביותר של הזמרים שכולנו אוהבים, בחרנו את חמשת השירים שהכי אהבנו של שירי מימון

לשירי מימון נחשפנו בפעם הראשונה כשהשתתפה בעונה הראשונה של כוכב נולד ,מאז שירי מימון עברה דרך ארוכה מלאה בעשייה והספיקה להוציא שלושה אלבומים וברביעי שבדרך. להשתתף בלא מעט פסטיגלים ,להיות שופטת ב X FACTOR, וגם לייצג את ישראל באירווזיון. אז למרות הקושי הרב הצלחנו לבחור חמישה שירים הכי מוצלחים של הזמרת. 


עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השקט שנשאר

השיר, השקט שנשאר, הוא הסינגל השני במספרה של שירי שיצא בשנת 2005. השיר מדבר בעיקר על אהבה כואבת ושירי מבצעת אותו בעוצמה ורגש רב, השיר אף זכה לעיבוד באנגלית והגיע במקום הרביעי באירוויזיון.

 



אהבה קטנה
את השיר כתב והלחין דור דניאל בשנת 2005, השיר זכה להצלחה גדולה והוא היה שמו של האלבום הראשון של שירי. בשיר יש קצב מטורף של גיטרות חשמליות ותופים והקליפ שצולם לשיר אכן עושה את העבודה בצורה מרשימה.

 


תאמיני לי
את השיר תאמיני לי כתב נועם חורב והלחינה מורן דוד עבור קמפיין מיוחד "רוצה שווה יכולה", ביוזמתו של ערוץ הילדים שיצא שנה שעברה, את שיר הנושא של הקמפיין נבחרה לבצע שירי מימון שאכן נותנת ביצוע מרשים, עם ייחודיות רבה, מעצימה אותו עם קולה המדהים ולוקחת אותו למקומות נפלאים.

 


שלג בשרב
השיר יצא בשנת 2012 וזכה להצלחה גדולה, מימון מבצעת אותו עם המון רגש ואהבה שאכן על זה השיר מדבר, שבן הזוג מכיר אותה טוב ויודע את כל היתרונות והחסרונות שבה, מקבל אותה איך שהיא ושומר עליה מכל משמר 
השיר מלווה בקלידים, עם מגנינה מאוד שקט ומשרה אווירה רגועה ושלווה.

 


יש לי הכל
השיר האחרון שסוגר לנו את הרשימה הוא השיר החדש של שירי שיצא בחודש שעבר ומצלם בימים אלו קליפ חדש.
השיר קיצבי במיוחד ומלווה בשילוב של רגעים שקטים וזה בעצם מה שהופך אותו לייחודי,מעניין וצבעוני.

 
 
תגיות
תגובות