מעכשיו רק קובי: האיש מאחורי קוקי לבנה יוצא לדרך חדשה. צילום: באדיבות יחסי ציבור

מעכשיו רק קובי: האיש מאחורי קוקי לבנה יוצא לדרך חדשה

עד עכשיו השם שלו היה מזוהה עם הלהקה "קוקי לבנה", אלא שכעת קובי מנדלבאום יוצא לדרך חדשה ומשנה את כל מה שידעתם עליו ועל ההרכב עד עכשיו

להקת "קוקי לבנה" היא חלק מהלהקות האהובות על הנוער. בין כל הסינגלים שהוציאו יחד, הבולט מביניהם היה "כמה הייתי רוצה" שעד היום מושמע בכל מקום. סולן הלהקה הוא "קובי" שהיה מזוהה בעיקר עם העוגיות המזמרות, אלא שכעת, שבע שנים אחרי שהוקמה הלהקה, יוצא קובי לדרך החדשה שכוללת בעיקר שם במה עצמאי לחלוטין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסרטון מיוחד שקובי משחרר היום, הוא חושף שהשם "קוקי לבנה" נוצר במקרה, ומיד אחרי שחרר את הלהיט הנודע בפייסבוק - זה גם השם שהוצמד לו בכל מקום וכי כעת, שבע שנים אחרי, זה קצת נמאס לו (כמו גם טעויות אנוש בהגיית השם) והוא החליט שהוא משאיר הכל אותו הדבר - רק בשם במה שונה ועצמאי - כזה שמביא אותו ואת האישיות שלו מלפנים.

באדיבות רותי מרום תקשורת
 

בהתאמה, קובי משחרר הבוקר את הסינגל הראשון תחת המיתוג החדש, אם תהיתם איזה שם ייבחר לסינגל אחרי מהלך שכזה, אז גם הוא הותאם במיוחד וקוראים לו "לבד". אז האם למרות שרק השם ישתנה זה ימשיך לעבוד? לשיפוטכם! את המיתוג המחודש ואת הסינגל, יחגוג קובי בשישי הקרוב (3.11) בהופעת צהריים ב"זאפה" תל אביב.

 

 

תגובות