יודע בדיוק מה הוא רוצה: חנן בן ארי בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

יודע בדיוק מה הוא רוצה: חנן בן ארי בסינגל חדש

היום (א') משחרר הזמר חנן בן ארי סינגל חדש, ולוקח סיכון בקליפ מיוחד. האם הסיכון היה שווה את זה? צפו

חנן בן ארי כבר הספיק למתג את עצמו כאחד הזמרים המצליחים ביותר בזמן האחרון עם רשימת שירים
שכולנו מכירים ושומעים. בניהם, "ויקיפדיה" , "אמא אם הייתי", "ממך עד אליי" ועוד. יחד עם כל העבודה והשירים לא מפסיק לחדש לנו ושמור על האישות שלו ועל מקצועיות. היום, (א') מוציא הזמר סינגל חדש בשם "מה אתה רוצה ממני". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בחצי שנה האחרונה הספיק בן ארי להוציא את השיר "ויקיפדיה", שזכה להצלחה מסחררת וכמו כן להוציא את שיר הנושא לסרט "מכתוב".  אך אף על פי שעבר מעט מאוד זמן מהשניים, ולמרות שהרף הוא גבוה, מוציא היום (א') את הסינגל "מה אתה רוצה ממני". את הסינגל כתב והלחין חנן בעצמו. אז האם הוא עמד בציפיות? 

 

 תוך ביצת מוזיקת הפופ של היום, השיר הזה מאוד שונה. ניתן להרגיש את הזעקה של בן ארי בתוך השיר, ונראה ממש כאילו הוא שר מהלב. כמובן שהשירה מהלב הוסיפה המון לשיר, מכיוון ששיר טוב הוא שיר שבא מהלב, אך בלי שום קשר הלחן שלו מושלם ומתאים בדיוק למילים ולקולו של חנן. מה שעוד הוסיף המון לשיר הוא הקליפ. לרוב השירים שיצאו בזמן האחרון לאוויר העולם, צורף קליפ מואר, איכותי, מושקע שהוסיף המון לשיר. במקרה הזה, בן ארי לקח סיכון ומצרף קליפ פשוט מאוד, אותו שר, על רקע שחור בלבד. הדבר מוסיף מאוד לשיר, כי הוא מדגיש את הזעקה של חנן, ואת היופי בשיר - שמתרכז אך ורק במוזיקה שלו. אז הקליפ אמנם מאוד דומה לקליפ של ויקיפדיה, אך לדעתנו הסיכון שלקח בן ארי בהחלט שווה את זה. אנחנו מאוד מרוצים מהשיר וכל שנותר הוא לחכות לשירים הבאים שלו .

 

תגיות
תגובות