טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של איתי לוי. צילום: דודי חסון

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של איתי לוי

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, מור שקל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - איתי לוי

איתי לוי הוא אחד הזמרים המצליחים במוזיקה הישראלית והספיק להוציא שלושה אלבומים, להיטים רבים ובינהם,"פרח בשממה", "כל העיר יודעת" ו"שריקות". בנוסף, הספיק למלא כל אולם אפשרי, להופיע בחו"ל ואף השתתף בעונה האחרונה של"מחוברים" שם הצלחנו לראות את לוי שמאחורי השירים המצליחים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

"פרח בשממה"

 השיר "פרח בשממה" זכה לאהדה רבה כבר בתחילת דרכו, קיום הוא עומד על מעל שישה מיליון צפיות ביוטיוב. השיר מוצלח, יש בו משהו מאוד אותנטי ויחד עם המילים, הלחן, קולו של לוי והקליפ המצוין יוצרים חווית האזנה מוצלחת במיוחד. השיר ממכר , הוכיח את עצמו ופעמים רבות ויש בו כל מה שצריך שיהיה בלהיט.

 

"שתשרף האהבה"

"שתשרף האהבה" הוא הסינגל האחרון שהוציא לוי, סינגל ראשון מתוך האלבום הרביעי, (שעתיד לראות אור בקרוב). אני חייבת לציין שבעייני זהו השיר הטוב ביותר של לוי עד כה, יש בו משהו אחר, שונה, משהו שעוד לא יצא לנו לראות מלוי הצעיר. "שתשרף האהבה" ללא ספק פתח דלת חדשה ללוי, לפחות בעייני. השיר בוגר, עוצמתי, מביא משהו מעבר לשיר, הוא בעל חוזקה רבה ולוי מצליח לבצע אותו בצורה מצוינת. 

 

"ג'סטה"

אמנם "ג'סטה" הוא שיר נושא של סרט ולא שיר מתוך אלבום רשמי שיצא לזמר,אך אני לחלוטין חושבת שיש לו מקום בפלייליסט הזה. השיר כיפי, ממכר, מקפיץ ועושה חשק לקום ולרקוד לצליליו. לוי מבצע אותו בצורה מושלמת והבחירה בו לביצוע השיר הייתה בהחלט טובה. השיר סחף את כולנו והפך לאחד משיריו המוצלחים של הזמר.

 

"רציתי"

השיר, "רציתי" נכתב לטלנובלה "האלופה" ונכנס לאלבום האחרון של לוי. לוי מצליח להביא את השיר בצורה מוצלחת במיוחד. הביצוע לשיר שונה לחלוטין מהביצוע המקורי ולוי מצליח להביא את עצמו לשיר בצורה הטובה ביותר. הביצוע מיוחד, חדיש ומלא בנוסטלגיה. זהו ללא ספק אחד הביצועים היותר טובים ששמעתי של הזמר. 

 

"היי את"

בשיר "היי את" לוי הוכיח באופן רשמי וברור שהוא מסוגל לשיר הכל. השיר מתחיל עדין ורגוע ולאט לאט מתעצם גם בלחן וגם במילים ויחד איתם גם קולו של לוי מתחזק. לוי מבצע את השיר בצורה מושלמת ומצליח להביא את השיר לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. סך הכל זה באמת אחד השירים הטובים של לוי ואין ספק שמגיע לו להכנס לטופ 5 הזה ואף לסגור לנו את הרשימה.

 
תגובות