הכירו את טל: "אוהבת את המדינה ולא מחפשת להתרחק ממנה". צילום: גיל טרנוס

הכירו את טל: "אוהבת את המדינה ולא מחפשת להתרחק ממנה"

הכתיבה שלה מלאת חיוניות ואופטימיות, היא משלבת יצירתיות וחדשנות במוזיקה שלה ואין לה בעיה לעסוק בנושאים שמדברים לקהל של שנת 2018. הכירו את טל גבע עמיר

כשהייתה בת 12, קיבלה גבע עמיר את הפסנתר העתיק של סבתה. והחלה ללמוד פיתוח קול, לכתוב ולהלחין. היא סיימה את לימודיה בבית הספר למוזיקה רימון ובשנה האחרונה עובדת על אלבום הבכורה שלה. תספנו את הזמרת לראיון בו סיפרה לנו על השאיפות שלה לעתיד ומי הזמר המצליח שהיא לוקחת ממנו השראה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"הפעם הראשונה שהופעתי הייתה בגיל 7 בכשרונות צעירים, אבל כבר מגיל 4-5 כל יום הופעתי בבית והייתי דורשת מכל הדודים, מסבא וסבתא לשבת ולקנות כרטיסים. מבחינתי, תמיד העולם הזה מאוד משך אותי מגיל צעיר. התחלתי ללמוד באופן מקצועי בגיל 12 אצל מורה לפיתוח קול ואחרי שנה בערך עברתי לקונסבטוריון בראש העין. אחר כך התחלתי דרך ממש ארוכה, ויצא לי להופיע במקהלה קלאסית שזה דבר מרגש בפני עצמו".

 

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"מה שמשך אותי תמיד היה העובדה שהמוזיקה עושה לי כיף בנשמה. זה משהו שהוא כל החיים איתי, זה משהו שמלווה את כולנו, משם הכל התחיל, אני מאוד אוהבת להקשיב לשירים ולרקוד עם שירים ומילדות זה תמיד גרם לכל הרגשות שלי לפרוץ החוצה. ואני חושבת שזה מקום מפלט להרבה אנשים, גם בתקופות שמחות וגם בתקופות שפחות".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "אפליקציה", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה הייתה מדהימה, הפקתי אותו אצל נועם עקרבי שהוא מפיק מאוד מאוד גדול שהפיק את אליעד נחום, עברי לידר והמון כוכבים גדולים ככה שהיה לי כבוד גדול לעבוד איתו. אני מופיעה הרבה שנים , אני בוגרת בית ספר רימון ומופיעה עם להקת קאברים שנקראת 'קונפטי'. וזה הכי כיף בעולם. אבל לעבוד על מוזיקה שלי זה משהו שחוצה את כל הגבולות של ההתרגשות אצלי כי עשיתי הרבה הפקות ולעבוד על שירים שלי זה מטורף ומרגש יותר מכל דבר אחר".

 איפה הכי היית רוצה להופיע?

"החלום שלי זה עוד שנתיים למלא זאפות, זה הדבר שהכי הייתי רוצה, שיהיה לי את הקהל שלי פה בארץ אני אוהבת את המדינה שלנו ואני לא מחפשת להתרחק ממנה, אני רוצה להביא לפה סגנון של פופ שאני חושבת שהוא קיים יותר בחול אבל פה זה עוד לא קורה ואני רוצה לנסות להבין איך אני יכולה להכניס לפה סטייל כזה, בטוחה שאצליח".

טל גבעמיר
"רוצה להביא את הפופ לארץ" © גיל טרנוס

מי המודל לחיקוי שלך?

"אין לי מודל אחד לחיקוי, אבל אני מאוד אוהבת את ברונו מארס. אני לא מחפשת מישהו שאני אהיה ממש כמוהו אבל בחול יש המון יוצרים כמו צ'אלי פות' למשל ומה שאני באמת אוהבת בפופ של חול זה שהוא בא עם אמירה, שיר שגורם לך לחשוב אבל עדיין הוא כייפי, אצלנו זה עוד לא קורה בעייני ובחול זה כן אנחנו גם שומעים פה בישראל המון שירים משם, מה שמוכיח שהמוזיקה פשוט מצויינת".

 איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"הייתי מגדירה את זה פופ נשי, ואני מוסיפה את המילה 'נשי' כי אני מרגישה שאני יכולה להביא את זה למקום שלי ולמקום הפמיניסטי יותר, אני כבר לא ילדה, יש לי הרבה מה להגיד וגם הנושאים שאני מדברת עליהם ושרה עליהם אלו נושאים שהם מאוד מעסיקים אותי".

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת?

"ברונו מארס חד משמעית! אני חושבת שהוא אחד הפרפורמרים הכי מדהימים שיש לנו היום והוא פשוט הולך עד הסוף שאני מתה על זה, הוא מביא את כל מה שאני מחפשת במוזיקה שלי ובזו שאני שומעת". מוסיפה, "אני אוהבת אנשים שלוקחים את התוצר שלהם ופשוט הולכים עד הסוף, לא רואים בעיינים כזה".

 

את עובדת כרגע על אלבום בכורה, איך העבודה עליו?

"זו עבודה מאוד מספקת ומרגשת אבל עם זאת מלאת אתגרים, קודם כל קשה לי להיות מרוצה עד שמשהו באמת קורה ואני שלמה איתו זה לוקח זמן אבל זו העבודה הכי מדהימה שיכולתי לבקש, אם הייתי יכולה לקום כל בוקר, להקליט ולעבוד על השירים שלי זו התגשמות חלום מבחינתי. לעסוק רק במוזיקה, שאני לא אצטרך לחשוב במה אני עובדת כדי לשלם למוזיקה שלי".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"אני מקווה שנתראה בהופעת בכורה של הדיסק העשירי שלי, אני בטוחה שיהיה כיף גדול ומחכה שנתראה על כל במה אפשרית. תהנו ממוזיקה כמו שאני נהנת, זה כיף גדול".



תגובות