סקאוטר: ריהאנה וביונסה זוזו, יש מלכת R&B חדשה. צילום: gettyimages

סקאוטר: ריהאנה וביונסה זוזו, יש מלכת R&B חדשה

הכירו את קלאני, הזמרת שכבשה את המצעדים בשנה החולפת ומסתמנת כבר תקופה ארוכה כדבר הגדול הבא בעולם המוזיקה. הכירו את מי שתשתלט לכם על הפלייליסט, במידה והיא כבר לא עשתה זאת

 
בזמן שכל העולם היה עסוק במלחמת ביונסה וריהאנה, ילדה קטנה בשם קלאני מהפרברים של אוקלנד האמריקאית חלמה להיות אחת מהכוכבות הגדולות בעולם המוזיקה, היא גדלה בתוך המוזיקה השחורה. מאז 2009 ניסתה קלאני למצות את עצמה בכל מקום, היא הופיעה בלהקת בנות בשם ״PopLyfe” ואף התמודדה איתה באמריקה גאט טאלנט והגיעה איתן למקום הרביעי. מהר מאוד היא מיצתה את דרכה כראפרית בלהקה ופרשה לקריירת סולו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
אך האמת מאחורי הדמות הזאת, קשה מאוד. לאחר שעזבה את הלהקה היא מצאה את עצמה הומלסית היא עברה ממקום למקום, מבית לבית מקבצת נדבות וישנה על ספות. ולא רק העולם הזה היה קשה לה. היא פחדה לעשות מוזיקה בכדי שהנהלת הלהקה לא תתבע אותה. אך המציאות הזאת התנפצה בסופו של דבר, ב-2013 שיחררה קלאני את השיר ״ANTISUMMERLUV״ לסאונדקלאוד ובכך שינתה את חייה. מיד לאחר שיחרור השיר הוא צבר תאוצה והמלהק והמנחה של אמריקה גאט טאלנט באותם ימים קרא לה לבוא לאולפן “Antlantic Records” והחתים אותה כזמרת מן השורה. ובכך קרא לה לבוא ולהקליט מוזיקה חדשה שהיא רק שלה. וכיוצא מכך נולד המיני אלבום ״Cloud 19”. 
 
 

A post shared by ARTIVIST 333 (@kehlani) on

 
 
מתוך האלבום “Cloud 19” יצא השיר ״FWU” שרק חובבי ראפ והיפ הופ יוכלו להנות ממנו באמת, לשיר מלווה קליפ מושקע ואיכותי מבית קלאני שבדרך כזו או אחרת עיצב את הקריירה שלה. מהר מאוד היא מצאה את עצמה מחממת את הזמרת הכי לוהטת בתחום האינדי באותם ימים, הולסי, שאם נתעמק בעברה, גם הולסי התחילה והצליחה באותה הדרך והעבר של השניים זהה מאוד, ואולי יבוא יום וגם קלאני תמלא אולמות ותהיה השם החם בעולם המוזיקה. 
 
בהמשך הקריירה היא שיחררה עוד מיני אלבום “You Should Be Here” ממנו יצאו השירים ״The Way” ו “Unconditional” שהגדירו  ועיצבו מחדש את מוזיקת ה-R&B וסימנו את קלאני כדבר הבא בעולם הזמר בין הרית׳ם לבלוז. ובכך הפכה למועמדת הראשונה להחליף את מקומה של ריהאנה, האגדית. 
 
 
 
שיא הקריירה של קלאני היה ב-2017, בוא היא שיחררה את אלבום הבכורה שלה ״SweetSexySavage” שנחשב לאחד הנמכרים בתחום ה-R&B ומכר מאות אלפי עותקים ברחבי העולם, מהר מאוד מצאה את עצמה קלאני מקיימת סבב הופעות עצמאי ואף החזיקה ביד את הלהיט ״Discration” בעל 35 מיליון צפיות ו”CRZY”. אמנם הוא לא היה הלהיט היחיד שלה , קלאני נבחרה לשיר את שיר הנושא של הסרט ״יחידת המתאבדים״, ״Gangsta” שצבר 206 מיליון צפיות. שיתופי הפעולה לא חסכו לבוא ומהן יצאו להיטי הענק עם G-Eazy ״Good Life” ו”Freaking It” מהאלבום האחרון של הדי ג׳יי קאלוין האריס. 
 
 
תגובות