טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אביאור מלסה. צילום: עדן שוחט

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אביאור מלסה

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, אלין שמחון, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - אביאור מלסה!

אביאור מלסה הוא אחד הזמרים הבולטים של התקופה האחרונה. הוא פרץ לחיינו הודות לסינגל המוכר והאהוב ״קיץ״. לאחר פריצתו, המשיך לעבוד קשה והוכיח לנו לא פעם ולא פעמיים שלא טעינו לגביו. לכן, הכנו עבורכם את רשימת השירים האהובים ביותר של הזמר המצליח. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קיץ

השיר "קיץ" היווה עבור מלסה את פריצתו, את המעבר מזמר אלמוני לזמר מוכר ובולט בתעשייה המוזיקלית כיום. השיר צלח במיוחד ויש לו נכון לעכשיו כשישה מליון צפיות ביוטיוב שיעידו על כך. הוא השאיר חותם רציני למילה ׳קיץ׳ בארץ. השיר קליט עד מאוד, מקפיץ, ונותן תחושה כיפית להאזין לו פעם אחר פעם (ולא רק בקיץ).

 

 

מקום לשינוי

איך אפשר לשכוח את הדואט המוצלח בין כוכבת הפופ הגדולה של ישראל נועה קירל, לבין הזמר העולה- אביאור מלסה? השיר צלח במיוחד וצבר למעלה משני מליון צפיות ביוטיוב. השניים הוכיחו לנו שהדינמיקה בינהם פשוט מצויינת. את השיר כתב והלחין מלסה בעצמו. הוא  עכשווי, קצבי, וקליט במיוחד. אין ספק שנשמח לראות בעתיד שיתופי פעולה נוספים של השניים. 

 

 

מצאנו אהבה

השיר האהוב עליי ביותר של מלסה הוא לחלוטין "מצאנו אהבה" שיצא לפני כשנה. השיר קצבי ונותן תחושה כיפית. ואם תשאלו אותי, נותן גם חשק לקום ולרקוד. את השיר המעולה כתב הראפר ארז שרון (איזי) , אמנם הוא לא זכה לכמה מליוני צפיות כמו האחרים אבל כן למילון צפיות שהוכיחו לנו שמדובר בשיר מצויין לא פחות! 

 

 

הכל

״הכל״ הוא אחד מלהיטיו הגדולים של מלסה. השיר זכה לאין סוף אהבה מהקהל הרחב שצבר הזמר ויש לציין ששבר את שיא הצפיות בערוץ היוטיוב של הזמר. הוא צבר כשמונה מליון צפיות ואנחנו לגמרי מבינים למה. בנוסף לאהבת הקהל, לא מעט זמרים צעירים החליטו לעשות קאבר משלהם לשיר ואנחנו שומעים אותו מאז שיצא ועד היום ללא הפסקה. במידה ועדיין לא יצא לכם, ממליצים לכם להאזין לו ולהבין מה מיוחד בו כל כך.

 

 

ככה אנשים

השיר הנ״ל אמנם לא זכה למיליוני צפיות כיאה לשיריו האחרים של מלסה, אך בעיניי מדובר בשיר חשוב בעל מסר מעצים ומרגש אשר אומר כי כלל האנשים שווים. מלסה מדבר על כך כי הצבע אינו פקטור בשביל להכיר את הפנימיות ששרויה בך. לכל אחד יש את השוני שמייחד אותו משאר החברה, ואילו החברה אינה צריכה לנדות אותך עקב "שוני" כזה או אחר, אלא לקבל אותך כפי שאתה. לשיר זה מסר חזק וברור. ולכן, הוא גם זה שיסגור לנו את הרשימה. 

 
תגובות