ממש לא עצלן: עמית מורשת משחרר שיר חדש. צילום: רפי דלויה

ממש לא עצלן: עמית מורשת משחרר שיר חדש

את עמית מורשת יוצא לנו לראות בעיקר על המסכים בשנתיים האחרונות. אך לשחקן הצעיר יש כשרון נוסף שפרץ אל חיינו עם השיר " הכל נשלט". והיום (א') משחרר מורשת שיר שני שלא מאכזב אותנו

רגע לפני גיל 20 ורגע לפני הופעה מיוחדת, שחרר היום הזמר והשחקן עמית מורשת (שכבר מזמן לא רק אח של דניאל) שיר חדש. את מורשת יצא לנו לראות לא מעט על המסכים, הוא כיכב בסרט "דץ הבלץ" ובסדרה "אחותי קפצה כיתה" ואף לקח חלק בתפקידים אורחים בסדרות כמו "מריו", "פצועים בראש" ועוד'. היום, (א') הוציא מורשת הצעיר שיר חדש בשם "עצלן" שמלווה בקליפ יצרתי במיוחד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

את השיר כתב והלחין מורשת בעצמו ועל העיבוד והנגינה בגיטרה הופקד חברו הטוב יובל גולד. השיר פשוט מצויין, הוא זורם וכיפי והקליפ שמגיע איתו מוסיף לא מעט לאווירה החברתית והמצחיקה וכך הופך את השיר לטוב אפילו יותר. כזכור, מורשת הוציא לפני לא מעט זמן את "הכל נשלט" שהיה שיר רגיש ושקט ואילו כאן אנחנו רואים עוד צדדים במורשת הצעיר. שילוב הלחן המילים וקולו של מורשת מצליחים להביא שיר טוב, נעים לאוזן סוחף ומסקרן במיוחד.

לסיכום, שיר מעולה ומורשת ממשיך להוכיח לנו עד כמה הוא מוכשר. אז למקרה ועדיין לא שיננתם את שמו זה בדיוק הזמן, הוא לא ספק אחד האנשים היותר מסקרנים שיש לנו כיום בביצה המוזיקלית המקומית. 

תגובות