רק לגולשי פרוגי: השמעת בכורה לסינגל החדש של שי רון. צילום: באדיבות יחסי ציבור

רק לגולשי פרוגי: השמעת בכורה לסינגל החדש של שי רון

הזמרת הצעירה והמוכשרת, שי רון, משחררת סינגל חדש שכתבה על בן זוגה בשנים האחרונות ולכם יש הזדמנות לשמוע אותו לפני כולם. מה אתם מחכים? תפעילו את הרמקולים

הזמרת הצעירה והמוכשרת, שי רון, משחררת היום (ג') סינגל חדש וגולשי פרוגי זוכים להשמעת בכורה שלו! היא אומנם רק בת 18 אבל כבר הספיקה להוציא סינגלים מצליחים שהיא גם לקחה חלק בכתיבה ובהלחנה שלהם - בהחלט הישג מרשים לבחורה צעירה. תוסיפו לזה את הקול המיוחד והנעים שלה ואת העובדה שהיא סוחפת את המעריצים ברשתות החברתיות וקיבלתם כוכבת אמיתית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

היום, כאמור, יוצא הסינגל החדש של רון שעונה לשם "כל פעם". רון הצעירה, שגם כתבה את השיר, מקווה להראות בעזרתו צד אחר שלה - יותר אינטימי ומרגש. את השיר הזה היא כתבה על בן זוגה, ביחד עם  בשנים האחרונות והוא לגמרי מסוג השירים שכבר מהאזנה ראשונה עושה נעים בלב. השיר קצבי, קליט ונוגגע ללב. לנו הוא מזכיר טיפה את "איש של לילה" של רוני דלומי. טוב, הרי מדובר פה בשני שירים שנכתבו על ידי שתי זמרות על בני הזוג שלהם. 

 

A post shared by 🌊Shai Ron 🌙 (@shai.ron) on

רון אמרה לנו הבוקר: "את הסינגל החדש כתבתי יחד עם אבא שלי שזה כבר מרגש בשבילי. השיר הוא שיר אהבה שכתבתי על הבן זוג שלי בשנים האחרונות ואני מקדישה אותו לכל האוהבים והנאהבים ומקווה שתתרגשו יחד איתי".

 

 

תגובות