לא נחה לרגע: שיר זוארץ בסינגל חדש ומרגש. צילום: אילן סימן טוב

לא נחה לרגע: שיר זוארץ בסינגל חדש ומרגש

תגלית מוזיקת הפופ בישראל בשנה האחרונה, שיר זוארץ משחררת הבוקר (ד'), סינגל חדש לאחר שלושה להיטים מוצלחים. האם התרשמנו לטובה גם הפעם?

רק לפני כשנה שיר זוארץ פרצה לחיינו, זמרת פופ צעירה שמהרגע הראשון כולם ידעו שהיא תצליח ובגדול. לאחר ששלושת הלהיטים שלה "סתם ככה" "טיפה אחר" ו "קוסמוי" כבשו את כל תחנות הרדיו, ואף הובילו את הזמרת הצעירה לזכייה בתואר פריצת השנה בכמה מקומות. היא הוכיחה לנו פעם אחר פעם שלא טעינו לגביה וכעת, משחררתסינגל חדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שמו של הסינגל החדש הוא "ילד" והוא יכלל באלבומה הראשון של הזמרת שעובדת עליו בימים אלו. השיר שנכתב והולחן על ידי דודי בר-אור משתלב בצורה מדהימה עם קולה של זוארץ. הפעם בחרה הזמרת ללכת על שיר מעט שקט והוכיחה לנו שהיא יודעת גם איך לרגש ולא רק להרים מסיבה אחת גדולה. הקליפ נעשה בהשראת הקליפ "RAIN" של מדונה ואנחנו חייבים לציין שהוא נעשה כראוי ולא איכזב אותנו. בקיצור, השיר מצויין ואנו מצפים לשמוע את האלבום המלא של הזמרת הצעירה.

 

על השיר החדש מסרה זוארץ: "אני מאוד שלמה עם השיר החדש, העבודה עם דודי בר דוד באולפן הייתה מרתקת ומלמדת, בימים אלה אני גם כותבת ומלחינה בעצמי, ואוספת חומרים לאלבום הבכורה. אני מאוד מעורבת בכל החלטה ומאמינה בעבודה קשה. צילומי הקליפ היו מאוד מורכבים ואני מקווה שתאהבו את התוצאה".

© צילום: דניאל אליסטר
תגובות