למאמו באהבה: איתי לוי וסטפן בסינגל משותף. צילום: דורון סרי

למאמו באהבה: איתי לוי וסטפן בסינגל משותף

הנה משהו יהפוך לכם את בוקר יום ראשון לטוב יותר: סינגל חדש שהוא שיתוף פעולה מיוחד בין הרקדן והזמר סטפן לבין הזמר איתי לוי. האם מדובר בלהיט הבא?

אם היה חסר לכם משהו טוב לפתיחת השבוע - קבלו סינגל חדש ומסקרן במיוחד. הבוקר, (א') הוציאו הזמר האהוב והמצליח איתי לוי והרקדן-זמר ששבר את הרשת - סינגל משותף, ייחודי ואחד משיתופי הפעולה היותר מעניינים ומפתיעים של התקופה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שהופעותיו של לוי נמכרות כ"סולד אווט" במהרה וכל שיר שלו מיד הופך ללהיט (למשל: "פרח בשממה", "היי את", "חתונת השנה", "שתשרף האהבה" ועוד) ואחרי שסטפן עשה את הפריצה הגדולה שלו השנה, עם חותמת הצלחה בתור השתתפות בפסטיגל האחרון ושיתופי פעולה אחרים מצליחים (כמו עם נועה קירל ועברי לידר), כעת השניים הללו חוברים לשיר בשם "מאמו".

באדיבות שיר פינטו יחסי ציבור
 

על פניו מדובר בשני סגנונות שונים לחלוטין, אך החיבור בין השנים לגמרי עושה להם טוב וכל אחד מביא את ה"קטע" המיוחד שלו ל"מאמו". השיר הוא שילוב בין השפה העברית לצרפתית (עליה אחרי סטפן). כמו כן השיר מדבר על אמא והוא בעצם שיר הודיה והוקרה - בקליפ המרהיב אף נלקחו כפילים קטנים ללוי וסטפן כדי להציג את סיפור ילדותם - כאשר לוי הצעיר נראה כותב שירים ומנסה להתחיל את דרכו במוזיקה בעוד "סטפ" הצעיר מלמד את עצמו לרקוד והאמהות של השניים מראות את האמונה שלהן בההצלחה העתידית של בנם. מרגש!

תגובות