הכירו את אפק: "מספר האנשים בקהל לא משנה לי כלום". צילום: אופק חיים

הכירו את אפק: "מספר האנשים בקהל לא משנה לי כלום"

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו מביאים אליכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה. כעת, אפק לאמור מספר לנו כיצד הגיע לעולם המוזיקה? עם מי היה רוצה לבצע דואט? ואיפה נראה אותו בעוד עשר שנים?

אפק לאמור (24), התאהב בגיטרה בגיל צעיר,הבין את המשמעות של הטקסטים והתחיל לכתוב את מה שעל ליבו. בדרך לאלבום ראשון הוא עוצר לראיון הכירו את מיוחד לפרוגי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 מתי התחלת לעסוק במוזיקה ומדוע?

"פעם ראשונה שהחזקתי גיטרה אמיתית זה היה בגיל 9 לעומת הגיטרה ה'מזויפת' בגיל 3. למה? כי זה קרא לי. הרגשתי הבגיטרה רוצה שאבוא ואנגן עלייה. נמשכתי לכלי הזה ומשם זה המשיך להתגלגל".

 

 מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"כמו שאמרתי, הגיטרה. היה איזה משהו אני אפילו לא יודע איך להסביר את זה כנראה ראיתי איזה סדרה, סרט או כל דבר. מגיל מאוד צעיר זה מאוד עניין אותי וכשהתבגרתי והתפתחתי הייתה לי אהבה למייקל ג'קסון ולכל הלהקות פופ כמו היי פייב. ועם הזמן התבגרתי והתחלתי לאהוב גיטריסטים שרק מנגנים אינפקומנטלי ואז עם הגיטרה גם התחלתי לכתוב שירים".

 לאחרונה הוצאת את הסינגל "מטושטשת", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה עליו הייתה מעניינת האמת, התחלתי לעבוד עליו קצת אחרי שהתחלתי את השנה השנייה שלי בלימודים ומשהו כמו חודש וחצי אחרי שסבא שלי נפטר. כתבתי את הבית הראשון וקצת נתקעתי ויום אחד מורה במכללה נתן משימה להגיש שיר ומהרגע שקיבלתי את המשימה ידעתי שזה מה שאני רוצה להגיש לו וכתבתי את השיר, השמעתי לו והוא נורא אהב אותו. בעקבות המשימה הזו אני ועמוקה התחלנו לעבוד יחד בלי קשר ללימודים על השיר הזה וזה פשוט זרם".

 

A post shared by Afek Lamour (@afeklamour) on

 היית סולן בהרכב "מטנגרם" ועכשיו אתה שר לבד, היו חששות מהמעבר לקריירת סולו?

"בטח! אני מאוד אהבתי את ההרכב ואת האנשים בהרכב יותר מאת המוזיקה שעשינו. אז אהבתי את האנשים שם והם כמובן נשארו איתי, המתופף והגיטריסט מההרכב הקליטו באלבום והזמרת זו הייתה אחותי". מוסיף, "היה חשש אבל גם היה לי את המקום שלי. אני הייתי ה'Band Leader' והרגשתי שאני רוצה יותר אז בגלל שרציתי יותר גם רציתי לצאת לקריירת סולו".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"כל עוד יש קהל חם ואוהב שנהנה, זה מספיק לי. גם עשרה אנשים או בן אדם אחד ויש לי הופעות כאלה שמתחילות עם בן אדם אחד וכשסיימתי הצטרפו עוד חמישה עשר, האמת שזה הכי כיף אינטימי וקרוב ואם כבר משהו אז זאפה. מספר האנשים בקהל לא משנה לי כלום".

 מי המודל שלך לחיקוי?

"המודל לחיקוי שלי כיוצר וכותב זה לחלוטין ג'ון מר. בזמן האחרון אני מתחבר גם לאד שירן, אבל בג'ון מר שנכנס לחיי בכיתה ט' בערך. הייתי בסן-פרנסיסקו ויצא לי לשמוע את השירים שלו ופתאום הבנתי כמה אני אוהב שירים ואת הטקסטים עצמם של השירים. האמת, יותר מאת המוזיקה והמנגינה. כשטקסט נוגע הוא פשוט זה ולכן התחלתי לכתוב שירים בצורה טיפה יותר בוגרת ומה אני מנסה להעביר בשיר".

"כל עוד יש קהל חם ואוהב שנהנה, זה מספיק לי" © אופק חיים

 איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"הסגנון שלי הוא פופ בשילוב בלוז, ככה אני מגדיר אותו. ובגדול, אני מאוד מתחבר לסגנונות האלה".

 את השירים שלך אתה כותב ומלחין, מאיפה מגיעים לך הרעיונות ?

"ממקום פשוט ואמיתי, מחויות שחוויתי, מקשרים שיצרתי ופירקתי - מהחיים כי שם זה באמת אותנטי. מפה לשם אם יש איזו ידיעה תקשורתית שנוגעת בי, באיזו צורה ומשפיעה על החיים שלי אז גם על זה אני כותב".

 אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?

"אם הייתה לי את האופציה לבחור בזמר לא מהארץ, אני אבחר את ג'ון מר. אבל אם הייתי בוחר במישהו מהארץ אז הוא היה גידי גוב או דני סנדרסון (כוורת). בכלל פה בארץ זו הלהקה הכי טובה, שגדלתי עלייה דרך ההורים כי לא הייתי בדור והיא מדהימה לדעתי".

 איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"עוד עשר שנים? מאמין שבבמות הכי גדולות פה בארץ ואם זה לא יקרה בעוד עשר שנים, אז עוד עשרים או שלושים שנה, זה יקרה! אני בטוח!".

 תעקבו אחרינו גם בטלגרם - לעדכונים בלעדיים וחמים!



תגובות