רק לגולשי פרוגי: כוכבת גאליס משחררת סינגל חדש. צילום: אביטל פלג

רק לגולשי פרוגי: כוכבת גאליס משחררת סינגל חדש

אנחנו רואים אותה לא מעט על מסכי הטלוויזיה ומככבת בתאטרון. אך ליונית טובי תמיד היה חלום נוסף, אותו היא מגשימה היום ומספרת לנו על הדרך שעברה עד כה ואיך בכלל הגיעה לעולם המוזיקה? בואו להאזין לסינגל החדש שלה לפני כולם!

בכיתה ג' היא התחילה לנגן בפסנתר, בהמשך חייה הספיקה לשחק בסדרות הנצפות "גאליס", "החברים של נאור", "השוטר הטוב", "אפס ביחסי אנוש", ובסדרת המתח "מתים לרגע". כיום, יונית טובי עוסקת בשתי האהבות הכי גדולות שלה, מוזיקה ומשחק. והיום (ב') אנו מביאים לכם בבכורה את הסינגל החדש שלה "כחול עיניים".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל "כחול עיניים" נכתב על ידי טובי עצמה, מעצם המחשבה שתמיד אנו צריכים להסתכל קדימה. הזמרת באה להראות לנו שתמיד יגיע האור אחרי החושך. מדובר בסינגל מאוד אופטימי ורגוע שמשתלב בצורה נהדרת עם קולה הרך. ובנוסף אליו, מצורף קליפ שצולם חלקו בפריז בסמוך לעבודתה בתיאטרון. האווירה שיצרה בו רק מעצימה את הרוגע שיצרה הזמרת ואנחנו מתים על התוצאה!

 

על השיר מסרה לנו הזמרת כך: "בעולם המוזיקה יש משהו מאוד חשוף, מדובר במילים שבאו ממני ולא נכתבו בתסריט מסויים. ואני זו שקובעת לעצמי את לוח הזמנים. אז הרגשתי שאני לא יכולה יותר שהחומרים שלי יהיו רק אצלי ואצל המשפחה שלי והגיע הזמן להוציא הכל החוצה. אני לוקחת השראה לשירים מהחיים שלי, מדברים שקורים לי ביום יום. מאוד חשוב לי שהכל יבוא ממקום אמיתי וכנה". מוסיפה טובי, "אני רוצה לשחרר שירים בתדירות גבוהה ולהופיע על כל במה אפשרית. המוזיקה היא ממש עוד חלום שלי, בדיוק כמו המשחק. חלום אחד כבר הגשמתי והיום אני בדרך להגשים את השני".



תגובות